نارضایتی مردم از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه

نارضایتی مردم از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، طبق اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، کیفیت اپراتور‌های تلفن همراه و ثابت بیشترین میزان نارضایتی و شکایت کاربران را داشته است.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در اینستاگرام بیان کرده از شروع مسئولیت خود در وزارت ارتباطات یکی از راه‌هایی ارتباطی مستقیم با عموم مردم، استفاده از پیامک بوده است که در 100 روز گذشته نزدیک به ده هزار نفر از مردم از طریق شماره تلفن اعلام شده از سمت او (09122996321) نظرات، مشکلات و دغدغه‌های خود را با او در میان گذاشته‌اند.

شکایات مردمی

تعداد پیام‌های ارسال شده در بازه زمانی شهریور 1400 تا آذر ماه 1400 توسط مردم 9562 عدد می‌باشد که به شرح زیر می‌باشد:

  • شکایت از اپراتورها 20 درصد
  • گپ و گفت صمیمی 18 درصد
  • درخواست اشتغال 17 درصد
  • درخواست توسعه پوشش اینترنت و ارتقا کیفیت در روستاها 16 درصد
  • انتقاد و شکایت مردم از خدمات پست و درخواست‌های پرسنل 13 درصد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفت مواردی که به وزارت ارتباطات مربوط می‌شود را جهت پیگیری به یخش‌های ذی‌ربط ارجاع داده و تاکید شده نتیجه اقدامات به اطلاع ارسال کنندگان پیام اعلام شود.

بیشترین تعداد پیام‌ها مربوط به شکایت از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه، مشکلات کارکنان شرکت ملی پست و شرکت مخابرات ایران و مشکل دسترسی به اینترنت در برخی روستا بوده است.

شکایات

طبق تصاویر منتشر شده بیشترین شکایت از اپراتورها با 40 درصد مربوط به مخابرات پس از آن همراه اول با 30 درصد و ایرانسل با 25 درصد شکایات قرار دارد. 5 درصد از شکایات هم مربوط به شرکت‌های صبانت، شاتل، های وب و سایر شرکت‌ها بوده است.

زارع پور در پایان ابراز امیدواری کرد که روزی برسد که همه پیام‌های وارده، فقط گپ و گفت و احوال پرسی باشد و هیچ مشکلی در کشور وجود نداشته باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید