شیشه وین وایت

شیشه وین وایت

یکی از انواع شیشه هایی که به تازگی در بین مردم محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده، شیشه وین وایت است. این شیشه ها در واقع شیشه های سربی فوق شفاف هستند. شیشه های وین وایت به دو دسته تقسیم می شوند؛ شیشه مغز آبی و شیشه مغز سبز.

شیشه

هرچه مغز شیشه وین وایت به سبزی بزند، خواص آن بیشتر شبیه شیشه های معمولی می شود. و هرچه آبی‌تر باشد، از شفافیت بیشتری برخوردار است.

شیشه های وین وایت بهترین گزینه در طراحی و پیاده سازی انواع ویترین ها می‌باشند. همچنین این شیشه ها در هتل ها و مغازه ها کاربرد بسیاری دارند .

ویژگی های شیشه وین وایت

ویژگی جذاب شیشه وین وایت سادگی و در عین حال درخشندگی آن است. همین مسئله باعث شده است طراحی جذابی را برای مکان های بزرگ فراهم کند. این شیشه ها اغلب برای مکان هایی که نیاز به نور طبیعی زیادی دارند، به کار برده می شود. زیرا با خاصیت فوق شفاف بودن خود می‌توانند نور زیادی را عبور دهند.

تا سالیان سال شیشه‌های وین وایت به صورت وارداتی از کشورهای دیگر مانند ترکیه بود؛ اما در سال ۹۷ ایران توانست به تولید این دسته از شیشه ها دست پیدا کند. در همین راستا در ابتدا وقتی که شیشه های خود را روانه بازار کرد، مورد انتقادهای شدیدی قرار گرفت. 

اما خیلی زود مردم زیادی به آن روی آورده و استقبال بسیار عظیمی از آن انجام شد؛ تا جایی که امروزه رقابت بسیار عظیمی بین شیشه های وین وایت ایرانی و ترکیه ای به وجود آمده و شیشه های ایرانی سهم قابل توجه و بیشتری را از آن خود نموده اند.

در مجموعه رامادر که همواره در صنعت شیشه پیشتاز و پرچمدار بوده است، این شیشه ها با کیفیت بسیار زیاد به هموطنان عزیزمان ارائه می گردد تا آنها بتوانند با خیال بسیار راحت از خرید باکیفیت خود لذت کافی را ببرند. شیشه های وین وایت ایرانی نسبت به شیشه های کریستال بلژیکی جایگاه بسیار محبوب تری را پیدا نموده و رقابت تنگاتنگی با آن دارد.

بررسی شیشه کریستال

یکی دیگر از انواع شیشه ها، شیشه های کریستال می باشند. شیشه کریستال شفافیت بسیار زیادی دارد و در آن هیچ گونه ناخالصی یافت نمی شود.

بررسی شیشه

این شیشه ها که اکثراً وارداتی می باشند، با وجود سربی که در داخل خود دارند شکستگی نور در آنها صورت می گیرد و همین مسئله باعث درخشندگی بالای آن ها می شود.

بین شیشه کریستال و شیشه وین وایت ایرانی تفاوت زیادی وجود ندارد و همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، حتی شیشه های وین وایت ایرانی نسبت به به این دسته از شیشه ها رقابت خوبی را ایجاد نموده اند.

اما به صورت کلی اگر بخواهیم اندکی به تفاوت این دو دسته از شیشه ها اشاره کنیم، می‌توان گفت که شیشه های ایرانی، مغز سبز رنگی دارند.

اما شیشه های کریستال از شفافیت بیشتری برخوردار بوده و مغز آنها رو به رنگ آبی می زند. بنابراین شفافیت این دسته از شیشه ها نسبت به شیشه های وین وایت در بیشتر موارد اندکی بالاتر است.

کاربرد شیشه کریستال

شیشه کریستال کاربردهای بسیار زیادی دارد. از جمله این کاربردها می‌توان به استفاده آنها در جواهر فروشی ها ونیز ساخت ظروف کریستال و موارد دیگر اشاره نمود.

شیشه های کریستال به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول شیشه های کلیر و دسته دوم شیشه های سوپر کلیر.

همان طور که گفتیم این شیشه‌ها وارداتی بوده و اکثراً از کشور بلژیک به ایران می‌آیند. بنابراین بسیاری از افراد آن را با نام شیشه بلژیکی یا شیشه کریستال بلژیکی می‌شناسند.

شیشه های کریستال کاربرد های زیادی دارند؛ این شیشه ها از آنجایی که شفافیت بسیار زیادی دارند، در طراحی داخلی ساختمان ها به کار می روند.

اکثر کاربرد آن ها در لابی هتل ها می باشد. جواهر فروشی ها نیز برای درخشندگی و گسترش نور طبیعی مغازه خود از آن استفاده می نمایند. در سالن ها و منازل مسکونی نیز از شیشه های کریستال استفاده می شود.

استفاده از شیشه های کریستال در در ویترین مغازه ها به شدت توصیه می شود. چراکه وجود نور بیشتر در این دسته از ساختمان ها باعث ترغیب و جذب بیشتر مشتری ها می شود.
همچنین استفاده از آنها در آنتیک فروشی ها و بانکها و نیز موزه ها رواج زیادی دارد. در بین تمام شیشه های کریستالی که تولید می گردند، شیشه های بلژیکی محبوبیت بیشتری پیدا نمودند.

درمجموعه رامادر تمامی این شیشه ها با قیمت بسیار پایین قابل عرضه و ارائه به مشتریان عزیز می باشد.

معرفی بهترین یراق آلات شیشه سکوریت

انواع مختلفی از یراق آلات شیشه های سکوریت در بازار موجود و قابل خرید و فروش است. مجموعه رامادر نیز با ارائه بهترین کیفیت از این یراق آلات همواره پیشتاز و پرچم‌دار بوده است. گسترده یراق آلات شیشه سکوریت به دلیل تنوع و کاربردهای مختلفی است که این دسته از شیشه ها دارند.

یراق آلات

این دسته از شیشه ها کاربردهای زیادی را در صنایع و تولیدات ساختمانی از آن خود کرده اند. مهمترین موردی که باعث می شود افراد از شیشه سکوریت استفاده نمایند، این است که شیشه سکوریت استحکام بسیار بالایی دارد و همین مسئله امنیت بالایی را فراهم نموده است.

یکی دیگر از مزایای شیشه سکوریت این است که این شیشه ها می ‌توانند حتی بدون فریم یا قاب نیز استفاده شوند. بنابراین به آنها فریم لس هم می گویند.

همین موارد باعث شده شیشه های سکوریت محبوبیت بسیار زیادی پیدا نموده و کاملاً منحصر به فرد گردند؛ اما بسیاری از افراد به دنبال خرید یراق آلات شیشه سکوریت می باشند.

یراق آلات شیشه سکوریت عمدتاً مخصوص شیشه های ۱۰ میل به بالاست که کاربرد بسیار بیشتری نیز دارند و به جرأت می‌توان گفت پرکاربردترین شیشه های سکوریت متعلق به این دسته می باشد.

یراق آلات شیشه سکوریت باید دارای استانداردهای مورد نظر بوده و کیفیت بالایی را داشته باشد. درمجموعه رامادُر با کیفیت ترین گروه آلات شیشه سکوریت را می توانید تهیه نمایید.

از جمله یراق آلات به کار رفته در شیشه سکوریت می‌توان به لولا، قفل، دستگیره، پاسال و موارد دیگر اشاره نمود، که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند .

تجهیزات و یراق آلات به کار رفته در این دسته از شیشه ها متناسب با نوع شیشه، پروژه و کاربری آن متفاوت است و افراد می توانند با مشورت کارشناسان این زمینه مناسب ترین یراق آلات را برای خود استفاده نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید