هدایای ویژه اپراتور‌های تلفن همراه به مناسب دهه‌ فجر

هدایای ویژه اپراتور‌های تلفن همراه به مناسب دهه‌ فجر

اپراتور‌های تلفن همراه به مناسبت فرا رسیدن دهه‌ی فجر برای مشترکان خود هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند.

هدیه‌ی همراه اول به‌مناسبت دهه فجر

اپراتور همراه اول به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، بسته هدیه اینترنت 3 گیگابایتی ویژه محتوا داخلی (پیام‌رسان‌ها و وب‌سایت‌های منتخب داخلی ارائه شده از سمت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) را به مشترکان خود هدیه می‌دهد. مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند از تاریخ 12 بهمن تا چهار‌شنبه 22 بهمن ماه ساعت 24 با شماره‌گیری کد دستوری #67*100* بسته هدیه خود را دریافت نمایند. امکان فعالسازی هم‌زمان این بسته با سایر بسته‌های مکالمه و اینترنت همراه اول امکان پذیر می‌باشد.

هدیه همراه اول در دهه فجر

هدیه‌ی 42 گیگابایتی ایرانسل به‌مناسبت دهه فجر

اپراتور ایرانسل نیز به مناسبت دهه فجر به قید قرعه برای 1100 نفر از مشترکان خود بسته‌ی هدیه‌ی ۴۲ گیگابایتی در نظر گرفته است. تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند از 12 بهمن ماه تا تاریخ 22 بهمن ماه 1399 از طریق بخش «تکان شگفت‌انگیز» در اپلیکیشن ایرانسل من با تکان دادن گوشی خود، در این قرعه‌کشی شرکت نمایند. اعتبار این بسته، تا 24 ساعت پس از فعال‌سازی بسته می‌باشد و هر مشترک، فقط یک بار امکان دریافت هدیه 42 گیگابایتی را دارد.

طبق اعلام ایرانسل در دهه فجر روزانه 100 نفر از مشترکان این اپراتور شانس دریافت بسته هدیه‌ی 42 گیگابایتی را دارند البته از طریق «تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من» می‌توانید بسته‌های گوناگون دیگری مانند کد تخفیف خرید از فروشگاه‌های اینترنتی (دیجی‌کالا، اسنپ و غیره) یا بسته‌های گوناگون اینترنت، پیامک و تماس هدیه نیز دریافت نمایید.

ایرانسل دهه فجر

هدیه‌ی رایتل به‌مناسبت دهه فجر

رایتل هم به ‌مناسبت دهه فجر هدیه‌ای برای مشترکان این اپراتور در نظر گرفته بود، اما مهلت فعال‌سازی بسته فقط در اولین روز دهه فجر، 12 بهمن ماه از طریق اپلیکیشن رایتل من و کد دستوری #225* اعلام شد. رایتل از طریق پستی در  اینستاگرام اعلام کرد 5 گیگ اینترنت 5 روزه به‌علاوه‌ی 50 دقیقه مکالمه‌ی غیر رایتلی را با پرداخت 15 هزار تومان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید