گزارش وزیر ارتباطات از اتصال روستاهای سیستان و بلوچستان به اینترنت

گزارش وزیر ارتباطات از اتصال روستاهای سیستان و بلوچستان به اینترنت

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد: عملیات اتصال روستا‌های سیستان و بلوچستان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پیشرفت خوبی داشته است. وی گزارشی از عملکرد، پیشرفت اپراتورهای تلفن همراه در نصب و راه‌اندازی سایت‌های ارتباطی در مناطق روستایی این استان از تاریخ 20 آذر ماه 1399 تا 8 بهمن ماه 1399 به اشتراک گذاشته است.

اینترنت روستاهای استان سیستان و بلوچستان

طبق گزارش منتشر شده، ایرانسل موفق به راه‌اندازی 42 سایت ارتباطی برای 93 روستای استان سیستان و بلوچستان شده و 24 هزار و 745 نفر را در قالب 6815 خانوار، تحت پوشش شبکه‌ی تلفن‌همراه قرار داده است. شرکت همراه اول موفق به راه‌اندازی 13 سایت برای 34 روستا این استان شده که 16 هزار و 296 نفر در قالب 4274 خانوار تحت پوشش می‌باشد. شرکت های وب 16 سایت ارتباطی برای 60 روستای این استان شده و جمعیت 18 هزار و 133 نفر را در قالب 5013 خانوار تحت پوشش شبکه‌ی تلفن‌همراه قرار داده است.

به طور کلی در استان سیستان و بلوچستان 71 سایت ارتباطی در 187 روستا راه‌اندازی شده است و 59 هزار و 174 نفر در قالب 16 هزار و 102 خانوار تحت پوشش شبکه‌ی تلفن‌همراه قرار داده است و همچنین شرکت همراه اول، ایرانسل و های‌وب در حال نصب تجهیزات 34 سایت برای 56 استان می‌باشند تا 11 هزار و 950 نفر را در قالب 3381 خانوار را تحت پوشش قرار دهند.

وزیر ارتباطات که در ابتدای این طرح 10 روز در این استان حضور داشت و تسریع پروژه را از نزدیک مدیریت کرده در این پست تصریح کرد: بعضی اپراتورها عالی عمل کردند و برخی هم خوب بودن. همه در حال تلاشند تا همه جای سیستان و بلوچستان در دسترس باشه. به برخی دلایل که بزودی توضیح خواهم داد کمی از برنامه عقب هستیم؛ بزودی مجددا به اونجا میرم تا برخی برنامه‌ها رو تغییر بدیم که این عقب‌ماندگی جبران بشه. همکاری مردم و بزرگان و همچنین همه مدیران استانی با ما بی‌نظیره. از همه‌ی اونها ممنونم.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید