ورود 2100 سایت جدید تلفن همراه در مدت یک سال توسط ایرانسل

ورود 2100 سایت جدید تلفن همراه در مدت یک سال توسط ایرانسل

شرکت ایرانسل توانسته است با برنامه‌ریزی‌ و مدیریت پروژه‌ها در نقاط مختلف ایران طی مدت 1 سال، با وجود محدودیت‌های کرونایی، تحریم‌ها و افزایش شدید تقاضا مصرف دیتا در بازه‌ی زمانی نیمه‌ی دی ماه 1398 تا نیمه‌ی دی ماه 1399، 2100 سایت جدید را وارد شبکه‌ی تلفن همراه کند.

ایرانسل سایت

ایرانسل اعلام کرده است طی همین مدت توانسته است 16177 لایه فرکانسی جدید، در تکنولوژی‌های نسل سوم و چهارم تلفن‌همراه راه‌اندازی کند و خدمات شبکه‌ی پهن‌باند را در اختیار مشترکان خود در سراسر ایران، به خصوص مناطق روستایی، قرار دهد.

شرکت ایرانسل موفق شده است در مهر ماه 1399 در راستای مسئولیت اجتماعی خود جهت کاهش اختلاف دیجیتالی و تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم، در قالب پروژه‌ی «هوشمندسازی مدارس کشور» وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با استفاده از سهم پروه‌ی «خدمات عمومی اجباری» یا USO از درآمد اپراتورها، 13636 مدرسه روستایی را به اینترنت پرسرعت مجهز کند.

شرکت ایرانسل به عنوان اولین اپراتور در اول مرداد 1399، فناوری نسل پنجم تلفن همراه را راه‌اندازی کرد و موفق به بهره‌برداری از سه سایت 5G شده است. انجام تست سرعت دومین سایت 5G ایرانسل با حضور خبرنگاران در ساختمان مرکزی این اپراتور در هفتم مرداد ماه 1399 انجام شد. در تاریخ 21 آبان ماه 1399 سومین سایت تکنولوژی نسل پنجم ایران و ایرانسل در محل دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت‌مدرس انجام شد. امکان استفاده عموم مشترکان ایرانسل، به وسیله‌ی گوشی‌هایی که قابلیت پشتیبانی از 5G  را دارند و به علاوه، استفاده‌ی دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه از آخرین نسل فناوری تلفن‌همراه، در آزمایشگاه 5G این دانشگاه فراهم شده است.

سایت چهارم نسل پنجم تلفن‌همراه ایران و ایرانسل نیز به زودی در محل پارک آب و آتش تهران مورد بهره‌برداری و استفاده عموم قرار خواهد گرفت. در تاریخ سوم آذرماه 1399، با ثبت رکورد سرعت 205 گیگابیت بر ثانیه در شبکه‌ی 5G ایرانسل، رکورد سرعت قبلی اینترنت ایران (1.5 گیگابیت بر ثانیه) که آن هم در شبکۀ 5G ایرانسل به ثبت رسیده بود، شکسته شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید