ایران بیشترین کاربران اینترنتی در منطقه را دارد

ایران بیشترین کاربران اینترنتی در منطقه را دارد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، سجاد بنابی، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، در توئیتر خود اعلام کرد ایران چهارمین کشور جهان از نظر رشد دسترسی به اینترنت است و منبع خبر خود را پایگاه  internetworldstats.com بیان کرد.

internetworldstat

طبق اعلام Internetworldstats که مربوط به آمار اینترنت جهان است، کشور ایران بیشترین تعداد کاربر در منطقه را  با 67 میلیون کاربر دارد و از نظر دسترسی به اینترنت از کشور هند پیشی گرفته است ایران 36.9 درصد از کل کاربران خاورمیانه را دارا می‌باشد.

تعداد کاربران ایران طی دو دهه‌ی اخیر بیش از 27 درصد افزایش یافته است که باعث شده در دسترسی به اینترنت در منطقه رتبه اولین را داشته باشد و از نظر تعداد کاربر در جهان در رتبه چهارم باشد.

کشور چین در رتبه اول بیشترین کاربران اینترنت در جهان با 854 میلیون با ضریب نفوذ 89 درصد قرار دارد و پس از آن هند با 560 میلیون کاربر و آمریکا با بیش از 313 میلیون کاربر قرار دارد.

کشور‌هایی که بیشترین ضریب نفوذ اینترنت را دارا می‌باشند به ترتیب بنگلادش با نفوذ اینترنت 94.199 درصد، نیجریه با 63 درصد، ویتنام 34.25 درصد و ایران با نفوذ اینترنت 27.04 است پس از ایران کشور هند با نفوذ اینترنت 11.2 قرار دارد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید