تجهیز 4512 مدرسه به اینترنت پرسرعت توسط همراه اول

تجهیز 4512 مدرسه به اینترنت پرسرعت توسط همراه اول

فاز نخست هوشمندسازی مدارس کشور که با همکاری همراه اول انجام شد فردا با دستور رئیس‌جمهوری افتتاح می‌شود. 

دسترسی به اینترنت پرسرعت برای مدارس و مؤسسات آموزشی در روز‌هایی که شیوع ویروس کرونا زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است امری حیاتی محسوب می شود. شرکت ارتباطات سیار ایران در جهت تحقق «عدالت آموزشی» و بهره‌مندی تمام دانش‌آموزان از مزایای آموزش مجازی، 38 هزار و 333 مدرسه شهری و 38 هزار و 67 مدرسه روستایی به پوشش شبکه هوشمند مدارس کشور خواهند پیوست.

اینترنت مدارس

مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه این پروژه ملی با همکاری همراه اول و سه پیمانکار دیگر انجام می شود اعلام کرد که در فاز نخست 4512 مدرسه توسط اپراتور اول به اینترنت پرسرعت تجهیز می شود.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی خود با طراحی و پیاده سازی پلتفرم شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) نقش پررنگی در فراگیری آموزش مجازی در کشور ایفا و به برگزاری غیرحضوری کلاس های دانش آموزان کمک کرده بود.

اخوان افزود: هم اکنون بیش از 11 میلیون دانش آموز و حدود 114 هزار مدرسه در شبکه شاد احراز هویت شده اند و از خدمات این پلتفرم استفاده می کنند.

فاز نخست شبکه هوشمند مدارس کشور با حضور رئیس‌جمهوری و از طریق ویدئو کنفرانس و با اتصال بیش از 76 هزار مدرسه به شبکه ملی اطلاعات به‌طور رسمی افتتاح می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید