اینترنت شاد بدون نیاز به خرید سیم کارت و رایگان است

اینترنت شاد بدون نیاز به خرید سیم کارت و رایگان است

در مراسم رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن شاد در اردوگاه شهید باهنر، وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد قابلیت‌های زیادی به این اپلیکیشن اضافه شده و اینترنت این شبکه آموزشی کاملا رایگان می‌باشد.

سید حسن الحسینی، مشاور وزیر آموزش و پرورش، از قابلیت‌های تعاملی و امکان تدریس زنده برای معلمان خبر داد و اعلام کرد شبکه شاد رایگان و همگانی خواهد بود . در نسخه جدید امکان برقراری تماس صوتی و تصویری میان معلمان و دانش‌آموزان وجود دارد و هر کدام از صفحه شخصی برخوردار می‌باشند.

شاد

مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول، اعلام کرد: ترافیک اینترنت برنامه شاد برای همه‌ی استفاده‌کنندگان رایگان می‌باشد و همچنین سیم‌کارت رایگان شاد از هفته آینده عرضه خواهد شد. وی همچنین تاکید کرد که افراد بدون دریافت سیم‌کارت جدید نیز می‌توانند از پلتفرم شاد روی سیم‌کارت‌های دیگر استفاده کنند.

مدیر‌عامل همراه اول با تاکید بر مسئولیت اجتماعی همراه اول در زمان شیوع ویروس کرونا توضیح داد این اپراتور تا 15 سال آینده به حمایت از اپلیکیشن شاد متعهد می‌باشد.

نسخه جدید اپلیکیشن شاد برای سه گروه مدیر، معلم و دانش در نظر گرفته شده است که با استفاده از شماره تلفن همراه امکان احراز هویت انجام می‌شود. امکان حضور و غیاب، آزمون شفاهی، پخش زنده کلاسی و ارتباط زنده دوطرفه با هدف برگزاری جلسات آنلاین نیز از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌باشد.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد آموزش مجازی فقط مختص به اپلیکیشن شاد نمی‌باشد و می‌توان از ابزار‌های دیگر نیز استفاده کرد و در ادامه افزود: در حال طراحی بسته های جدید هستیم که در اختیار معلمان، دانش آموزان و همچنین اساتید دانشگاهی و دانشجویان قرار دهیم تا بتوانند از آموزش مجازی استفاده کنند و این آموزش را به سمت عدالت آموزشی سوق دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته است که بسته‌هایی مخصوص دانشجویان و اساتید نیز جهت استفاده از آموزش مجازی در نظر گرفته شده است تا هزینه آموزش بر دوش آنها قرار نگیرد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید