تخصیص 120 گیگ اینترنت رایگان به اساتید دانشگاه

تخصیص 120 گیگ اینترنت رایگان به اساتید دانشگاه

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در شبکه‌های اجتماعی خود از تخصیص 120 گیگابایت اینترنت رایگان به اساتید دانشگاه در راستای حمایت از آموزش مجازی خبر داد.

اساتید دانشگاه برای دریافت بسته اینترنت 120 گیگابایتی می‌بایست به سایت ⁦‪ICTGifts.ir‬⁩ مراجعه نمایند. آذری جهرمی اعلام کرد جزئیات هدیه مخصوص دانشجویان نیز به زودی اعلام می شود.

اینترنت اساتید
علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزیر علوم، در رابطه با اختصاص اینترنت رایگان به اساتید دانشگاه بیان کرد با توجه به اعلام وزارت ارتباطات، تخصیص اینترنت به اساتید دانشگاه دارای شروطی مانند به نام بودن خط تلفن همراه به شخصی که دریافت کننده اینترنت است می‌باشد.

وزارت علوم در تلاش است تا در قدم بعدی مدرسین حق‌التدریسی نیز بتوانند از این اینترنت رایگان بهره‌مند شوند. برای تحقق این هدف پیشنهاد شده تا در سامانه‌ای که از سوی وزارت ارتباطات برای تکمیل اطلاعات سامانه‌های دانشگاهی در حال راه‌اندازی است، بخشی نیز برای تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات همه‌ی مدرسان دانشگاه‌ها ایجاد شود.

یکی از مهم‌ترین مشکلات آموزش مجازی هزینه بالا اینترنت و ترافیک مصرفی می‌باشد که در نیمسال تحصیلی قبل تا حد زیادی تلاش برای برطرف شدن آن سامانه‌های آموزشی در نظر گرفته و اینترنت و ترافیک رایگان به دانش‌آموزان، معلمین و اساتید دانشگاه اختصاص داده شده است.

علی خاکی صدیق، در پایان اعلام کرد علاوه بر رایگان بودن ترافیک اینترنت سامانه‌های دانشگاهی برای دانشجویان و اساتید، بانک اطلاعات موجود از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی نیز دراختیار وزارت ارتباطات قرار گرفته است که اعضای هیئت علمی بتوانند دریافت‌کننده این بسته اهدایی باشند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید