سرعت اینترنت در ایران بهبود یافته است

سرعت اینترنت در ایران بهبود یافته است

وب‌سایت اسپید‌تست در آخرین گزارش خود که در ماه آگوست منتشر ساخته و به رتبه‌بندی سرعت اینترنت موبایل و ثابت در کشور‌های جهان پرداخته، بر اساس این گزارش سرعت اینترنت ایران بهبود یافته است.

اسپید‌تست که ماهانه به بررسی میانگین سرعت اینترنت موبایل و ثابت می‌پردازد و گزارش آن را منتشر می‌کند. در ماه آگوست میانگین سرعت اینترنت موبایل در جهان 34.82 و میانگین سرعت اینترنت ثابت که همچنان سیر صعودی را طی می‌کند به 84.33 مگابیت بر ثانیه در جهان گزارش شده است.

اسپید

سرعت اینترنت موبایل و سرعت اینترنت ثابت ایران در ماه گذشته میلادی، نسبت به گزارش قبلی اسپید‌تست بهبود یافته است. میانگین سرعت اینترنت ثابت در ایران در ماه آگوست نسبت به ماه ژوئیه که 18.14 مگابیت بر ثانیه بوده است افزایش یافته و به سرعت  20.58 مگابیت بر ثانیه رسیده، در این ماه سرعت آپلود برابر 13.18 مگابیت بر ثانیه بوده و ایران با 5 رتبه صعود، در رتبه 119 فهرست قرار گرفته است.

سریعترین اینترنت در ماه اگوست همچنان در اختیار کشور سنگاپور و هنک کنگ قرار دارد. سرعت اینترنت در این کشور‌ها به ترتیب 218.07 و 205.69 مگابیت بر ثانیه است. رومانی توانسته با 2 پله صعود در رتبه سوم و تایلند با یک رتبه سقوط در رتبه چهارم قرار دارد. سوئیس نیز با یک رتبه صعود و میانگین سرعت 170.67 مگابیت بر ثانیه در رتبه پنجم قرار گرفته است.

سرعت اینترنت موبایل در ایران در ماه گذشته میلادی افزایش داشته است و به میانگین 27.91 مگابیت بر ثانیه رسیده است که با دو رتبه صعود، آن را در رتبه 71 جدول قرار می‌دهد. میانگین سرعت آپلود در این بازه زمانی برابر 11.85 مگابیت بر ثانیه بوده است.

در ماه آگوست، کره جنوبی سریع‌ترین اینترنت موبایل را با سرعت 113.01 داشته است و پس از آن چین با میانگین سرعت 111.26 ، امارات متحده عربی با میانگین سرعت 110.90 و قطر با میانگین سرعت 88.07 مگابیت بر ثانیه قرار گرفته اند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید