شبکه شاد به تلویزیون خانگی متصل می‌شود

شبکه شاد به تلویزیون خانگی متصل می‌شود

شبکه شاد یا شبکه آموزشی دانش‌آموزان پس از شیوع ویروس کرونا توسط وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس‌های دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

طبق آخرین آمار ارائه شده 12 میلیون دانش آموز از مجموع 14 میلیون دانش آموزان کشور عضو شبکه شاد هستند. دانش‌آموزان از طریق شبکه اجتمایی شاد می‌توانند دروس خود را آموزش ببینند و به مطالعه بپردازند.

شبکه شاد
محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش از امکان اتصال تلویزیون‌های خانگی به شبکه شاد در بروزرسانی‌های آینده این شبکه خبر داد. مسئولان فنی آموزش و پرورش در حال اجرای این طرح با پایین‌ترین هزینه هستند.

حاجی میرزایی در رابطه با اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات افزود: وزارت ارتباطات متعهد شده است تا پایان شهریور ماه تمام مدارس کشور را به شبکه ملی اطلاعات متصل کند و نقاطی را که به اینترنت متصل نیستند، شناسی و نسبت به توسعه پوشش اینترنتی آن اقدام شود تا آموزش مجازی دانش آموزان فراهم گردد.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: به مدیران تمام مدارس گفته شده است تا دسترسی دانش ‌آموزان به موبایل، تبلت و اینترنت را بررسی کنند و در صورتی که دانش‌ آموزی به امکانات دسترسی ندارد نحوه آموزش این دانش آموزان نیز فراهم شود.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه افزود: اینترنت شبکه شاد در سال گذشته به صورت رایگان فراهم شده بود. برای سال تحصیلی آینده نیز به ستاد ملی مبارزه با کرونا پیشنهاد دادیم که اینترنت این شبکه باید رایگان شود.

آموزش‌ها در سال جدید همچون سال پیش از طریق تلویزیون انجام می‌شود. همچنین بسته‌های خود‌آموز آموزشی نیز توسط مدیران در اختیار دانش آموزان مناطق محروم قرار خواهد گرفت.
وی در پایان تاکید کرد کلاس‌های درس در مناطق سفید کشور (از لحاظ عدم وجود ویروس کرونا) حضوری برپا خواهد شد و سال تحصیلی را به گونه‌ای آغاز می‌کنیم که هیچ دانش آموزی از آموزش محروم نشود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید