میزان مکالمه هر یک از اپراتورها به تفکیک دقیقه

میزان مکالمه هر یک از اپراتورها به تفکیک دقیقه

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، سازمان تنظیم مقررات در آخرین بررسی‌های خود در خصوص اپراتورهای تلفن همراه گزارشی را تنظیم کرده است که تعداد سیم کارت‌های فعال کشور و میزان مکالمات انجام شده توسط هر یک از اپراتورها را به دقیقه نشان می‌دهد.

با توجه به بررسی‌های انجام شده در مورد سیم کارت‌های موجود در بازار مشخص شده است که تا شهریور ماه 98 در مجموع 181 میلیون و 390 هزار سیم کارت توسط اپراتورهای مطرح کشور صادر شده‌اند، اما از این تعداد تنها 116 میلیون سیم کارت فعال بوده و در حال استفاده می‌باشند.

در طی چند سال گذشته شبکه‌های اجتماعی پیشرفت زیادی داشته است و با محبوبیت بالایی که در چند سال اخیر کسب کرده‌اند، توجه عموم را به سمت خود جلب کرده و به یکی از مهمترین و به‌روزترین منابع اطلاعاتی تبدیل شده‌اند.

در واقع شبکه‌های اجتماعی باعث شده‌اند تا کاربران کمتر از قبل برای مکالمه از سیم کارت استفاده کنند. این موضوع تا جایی پیش رفت که سال گذشته با توجه به افزایش حجم پیامک‌ها در شبکه‌های اجتماعی میزان درآمد اپراتورها در حوزه پیامک از 7 درصد به 3 درصد و در حوزه مکالمه از 17 درصد به 12 درصد کاهش یابد.

حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز ضمن بیان  مدل درآمدی اپراتورهای تلفن همراه در کشور گفت: درآمد مکالمه و صوت در سال 90 بالغ بر 51 درصد کل درآمد بخش ارتباطات کشور بود که هم اکنون با افزایش فعالیت شبکه‌های اجتماعی، درآمد این بخش به 40 درصد کاهش پیدا کرده است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در آخرین بررسی‌های خود در خصوص اپراتورهای کشور میزان مکالمات ورودی و خروجی هر کدام را به تفکیک اعلام کرد.

میزان مکالمات ورودی و خروجی رایتل

طبق بررسی‌های انجام شده رایتل در مجموع بیش از 334 میلیون دقیقه مکالمه‌ خروجی به سایر اپراتورها و 450 میلیون دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورها به رایتل داشته است. در جدول زیر می توانید اطلاعات مربوط به رایتل را به تفکیک ببینید.

میزان مکالمه هر یک از اپراتورها به تفکیک دقیقه

میزان مکالمات ورودی و خروجی ایرانسل

با توجه به اطلاعات ثبت شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایرانسل در مجموع بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور ایرانسل به سایر اپراتورهای همراه و بیش از چهار میلیارد دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور ایرانسل داشته است. در جدول زیر می‌توانید اطلاعات مربوط به ایرانسل را به تفکیک ببینید.

میزان مکالمه هر یک از اپراتورها به تفکیک دقیقه


میزان مکالمات ورودی و خروجی همراه اول

همراه اول در مجموع بیش از چهار میلیارد دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور همراه اول به سایر اپراتورهای همراه و بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور همراه اول داشته است. در جدول زیر می توانید اطلاعات مربوط به همراه اول را به تفکیک ببینید.


میزان مکالمه هر یک از اپراتورها به تفکیک دقیقه

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید