ثبت  4000 شکایت از کیفیت اینترنت در سامانه 195

ثبت 4000 شکایت از کیفیت اینترنت در سامانه 195

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند و با توجه به آخرین اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات مقررات و ارتباطات رادیویی یا همان رگولاتوری، از مجموع 9695 شکایتی که در آبان ماه 98 توسط سامانه 195 به ثبت رسید، اینترنت با دارا بودن 45.2 درصد از کل آمار شکایت، رتبه اول را بدست آورد.

ثبت  4000 شکایت از کیفیت اینترنت در سامانه 195

در واقع براساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بخش اینترنت با ثبت بیش از 4000 شکایت بیشترین نارضایتی ثبت‌شده در آبان‌ماه امسال را داشته است.

از آنجایی که برخی مردم از امکانات ارائه شده توسط دولت یا مراکز خدماتی ناراضی هستند،  سازمان تنظیم مقررات با راه اندازی سامانه 195 ثبت شکایت کاربران را امکان پذیر کرد. در واقع مشترکین می‌توانند با استفاده از شماره 195 شکایات خود را در زمینه اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان و سرویس ارزش افزوده و مواردی از این قبیل به گوش مسوولین برسانند.

پس از تحلیل اطلاعات ثبت شده در سامانه 195 مشخص شد که تعداد شکایات ثبتی در آبان ماه نسبت به مهر ماه، 5.8 درصد افزایش یافته است. توجه داشته باشید به طور کلی در آبان ماه  9695 شکایت ثبت شده است.

از مجموع 9695 شکایت ثبت‌شده، بیش‌ترین شکایت ثبتی مشترکین در آبان ماه 1398 مربوط‌به حوزه اینترنت بوده که 45.2 درصد کل آمار شکایات را به خود اختصاص داده است.

کمترین شکایات نیز مربوط به حوزه دفاتر پیشخوان بوده است. نکته قابل توجه افزایش چشم‌گیر شکایات حوزه تلفن همراه در آبان ماه و مهر ماه نسبت به شهریور ماه بوده که بیشترین موارد افزایشی مربوط به شکایات حوزه رومینگ ملی و بین‌الملل است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید