لغو پیامک تبلیغاتی یا فرهنگ سازی ارسال پیامک تبلیغاتی

لغو پیامک تبلیغاتی یا فرهنگ سازی ارسال پیامک تبلیغاتی

امروزه ارسال پیام کوتاه به یک هنجار تبدیل شده است. اگرچه ارسال پیامک از صحبت کردن با تلفن و ارسال ایمیل است ، اما دانستن آداب و رسوم ارسال پیام کوتاه بسیار مهم است. همانطور که احتمالاً خودتان آن را تجربه کرده اید ، افراد ارسال برخی پیامک ها بعد از مدتی جنبه تبلیغاتی و اطلاع رسانی ندارد و کم کم آزار دهنده می شود. 

صرف نظر از اینکه آن را دوست دارید یا از آن متنفر هستید ، پیام کوتاه راهی آسان برای برقراری ارتباط است. حداقل لازم نیست برای تبلیغات وقت خود را برای گفتگو با هر کسی اختصاص دهید. در عوض می توانید در هر نقطه و هر زمان که بخواهید ، متن را برای مخاطبتان ارسال کنید. 

لغو پیامک تبلیغاتی یا فرهنگ سازی ارسال پیامک تبلیغاتی؟

پیامک مزاحم می تواند صورت های متفاوتی داشته باشد :

  • ارسال مداوم یک پیامک تکراری
  • ارسال پیامک تبلیغاتی بی ربط به شغل و حرفه شما
  • ارسال لینک خراب برای پیوند به سایت
  • ارسال پیامک در زمان نا مناسب

در صورتی که پیامک های فوق به طور مداوم برای شما ارسال شود، مسلما آزاردهنده شده و نه تنها جنبه تبلیغاتی نداشته بلکه باعث تنفر از برند و شرکت مربوطه و در نهایت منجر به لغو پیامک تبلیغاتی می شود.

چگونه پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کنیم؟

فارغ از اینکه خط موبایل شما مربوط به اپراتور همراه اول، ایرانسل یا رایتل است شما می توانید هر زمان که ارسال پیامک های تبلیغاتی برایتان مزاحمت ایجاد کرد از طریق کد های دستوری زیر ان ها را لغو کنید. برای لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول عدد 1 را به شماره 8999 ارسال کنید؛ یا اینکه کد دستوری *8999# یا *800#  را شماره گیری نمایید. 

لغو پیامک تبلیغاتی یا فرهنگ سازی ارسال پیامک تبلیغاتی؟

براي لغو دريافت پيامک تبليغاتی ايرانسل عدد 2 را در متن پيامک تبلیغاتی نوشته و به شماره 5005 ارسال کنيد. طی 48ساعت دریافت پیامک های تبلیغاتی شما لغو می شود، همچنین برای لغو پیامک های تبلیغاتی رایتل کافی است کد دستوری #800* و یا #195* و یا یک پیامک خالی به شماره 800 و یا 195 ارسال کنید. 

آیا لغو پیامک تبلیغاتی بهترین راه است؟

اولین سوالی که قبل از لغو پیامک تبلیغاتی برایتان پیش می آید این است که آیا با لغو پیامک تبلیغاتی، پیامک های ضروری که برای مثال از بانک دریافت می کنید لغو می شود یا خیر ؟ البته که این سوال کاملا طبیعی است چرا که بسیاری از پیامک هایی که در طول روز دریافت می کنید برایتان سودمند است و دریافت آن ها بسیار ضروری است.

اگرچه با ارسال هر کدام از کدهای فوق می توانید پیامک تبلیغاتی اپراتور خود را لغو کنید، اما آیا لغو پیامک تبلیغاتی از سوی اپراتور بهترین راه حل برای فرار از پیامک های تبلیغاتی انبوه است؟

اگر پیامک های تبلیغاتی خود را لغو کنید چگونه از فروش ویژه برند محبوبتان مطلع شوید؟ اگرچه راه های اطلاع رسانی بسیاری وجود دارد، اما همانطور که می دانید بسیاری از آن ها نیازمند اتصال به اینترنت هستند. در صورتی که دریافت و ارسال پیامک هیچ پیش نیازی ندارد. تنها کافی است که موبایل شما روشن باشد.

فرهنگ سازی در ارسال پیامک های تبلیغاتی

همانطور که می دانید ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه که به طور معمول توسط یک سامانه پیامکی صورت می گیرد، یکی ازرایج ترین راه های بازاریابی است که با نام بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ شناخته می شود. بازاریابی پیامکی به دلیل مقرون به صرفه بودن و نرخ بالای بازدید از سوی مخاطبان یکی از پر طرفدارترین راه های تبلیغاتی در همه دنیاست.

پیامک تبلیغاتی برای بسیاری از کسب و کارها رونق فروش و افزایش درآمد را به دنبال دارد. پس چگونه کار به جایی می رسد که شما مجبور به لغو پیامک تبلیغاتی می شوید؟

با فرهنگ سازی و آموزش در زمینه بازاریابی پیامکی و رعایت اصولی که ضمانت موفقیت ارسال پیامک های تبلیغاتی شماست، می توانید بهترین استفاده را از ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه برده و سود بیشتری بدست اورید.در این صورت دیگر نیازی به لغو پیامک تبلیغاتی نیست.

اصول موفقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی

اگر با وجود شنیدن تمام این توضیحات، توصیه می کنیم به جای لغو پیامک تبلیغاتی، با بکارگیری اصول موفقیت زیر در بازاریابی پیامکی مشتریان خود را افزایش داده و فروش خود را بیشتر کنید.

  • مخاطبان خود را هدفمند انتخاب کنید

اگر حیطه کاری شما خاص و مخاطبانتان محدود است، لزومی ندارد همه افراد در همه صنف ها و در همه سنین پیامک تبلیغاتی شما را دریافت کنند. انتخاب یک سامانه پیامک که قابلیت تفکیک شماره موبایل به تفکیک سن و جنس و صنف را داشته باشد در این زمینه بسیار مفید است.

  • در زمان مناسب پیامک تبلیغاتی را ارسال کنید

تقریبا تمام افراد در ساعات بیداری به تلفن همرا خود دسترسی دارند اما شما باید بدانید که پیامک تبلیغاتی را در چه زمانی ارسال کنید که مزاحمت ایجاد نکند. به طور معمول صبح بعد از ساعت 30:10  صبح تا قبل از 3 ظهر و همچنین بعد از ساعت کاری یعنی از ساعت 17:30 تا 8 شب برای ارسال پیامک تبلیغاتی مناسب است.

  • پیامک تکراری ارسال نکنید

لغو پیامک تبلیغاتی یا فرهنگ سازی ارسال پیامک تبلیغاتی؟

حتی اگرمخاطبان خود را به درستی شناسایی و  پیامک خود را در زمان مناسب ارسال کنید اما هر بار یک پیامک تکراری برای افراد ارسال کنید بدون شک مشتریانتان شما را بلاک کرده و یا در نهایت لغو پیامک تبلیغاتی را انتخاب می کنند.

  • متن پیامک تبلیغاتی را جذاب بنویسید

یک متن جذاب و گیرا می تواند عامل مهمی در جذب مخاطب باشد. همواره سعی کنید با کوتاهترین جملات منظور تان را به مخاطب منتقل کرده و آن ها را ترغیب به پاسخ به پیامکتان کنید.

نکته دیگری که می تواند در جلب اعتماد مخاطب و جذب آن ها تاثیر داشته باشد قرار دادن لینک سایت یا تماس با شرکت یا برندتان است.

با رعایت اصول فوق و به عنوان یک قاعده کلی اگر می خواهید پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنید ، زمانی مردم از آن استقبال می کنند که متن کوتاه، جذاب و مفیدی را در زمان مناسب دریافت کنند. در این صورت پیامک های تبلیغاتی شما ازاردهنده نبوده و منجر به لغو پیامک تبلیغاتی از سوی اپراتور ها نمی شود. اما این موضوع را به خاطر داشته باشید که ساماندهی پیامک های تبلیغاتی هدفمند شما نیازمند یک پنل اس ام اس کارآمد است.با خرید پنل اس ام اس وب وان ، می توانید ارسال پیامک های تبلیغاتی خود را مدیریت کنید، بنابراین با تحقیق کامل در انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک، موفقیت بازاریابی پیامکی خود را تضمین کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید