معرفی پیام رسان بله

معرفی پیام رسان بله

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، پیام رسان بله یکی از پنج پیام‌ رسان مورد تأیید وزارت ارتباطات است. این اپلیکیشن در مقایسه با پیام رسان‌های دیگر توانست در مدت کوتاه فعالیت خود، به سطح بالایی از کیفیت و قابلیت برسد. در حال حاضر تعداد کل کاربران  این پیام‌رسان به بیش از  3 میلیون کاربر رسیده است.

معرفی پیام رسان بله

گفتنی است، اپلیکیشن بله در اسفند ماه 1394 در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت داده‌ورزی سداد و با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافت و هم‌اکنون به عنوان یکی از پیشتازان صنعت فین تک کشور در حال ارائه خدمات مالی و اجتماعی به کاربران خود است.

یکی از دلایل محبوبیت پیام رسان بله این است که کاربران در این اپلیکیشن علاوه بر خدمات پیام رسانی فردی و گروهی می‌توانند از خدمات مالی آن نیز بهره‌مند شوند.

تمامی کاربران پیام رسان بله می‌توانند توسط این اپلیکیشن به خدماتی همچون انتقال پول، خرید، پرداخت و ارسال پول و رسید در بستر گفتگو (چت) و همچنین خدماتی همچون خرید سریع شارژ و پرداخت راحت انواع قبوض بپردازند.

طبق آخرین آمار منتشر شده، بسیاری از کاربران پیام رسان بله از قابلیت انجام امور بانکی این اپلیکیشن همچون انتقال وجه، پرداخت قبض، خرید شارژ و مواردی از این قبیل استفاده می‌کنند، تا جایی که در فصل بهار سال جاری ، 14 میلیون تراکنش مالی و 8.4 میلیون تراکنش‌ موفق کارت‌به‌کارت، 1.6 میلیون خرید شارژ موفق انجام شد، همچنین در بخش پیام رسانی 359 هزار کانال‌ و گروه‌ راه‌‌اندازی شد و 116 میلیون پیام تبادل شد.

گفتنی است وب سایت‌رند با ساخت اکانت در پیام رسان بله راه ارتباطی جدیدی در اختیار کاربران خود قرار داده است، و علاقمندان می‌توانند در مواقع ضروری با استفاده از شماره موبایل 09198008204 در اپلیکیشن بله با بخش پشتیبانی وب‌سایت رند ارتباط برقرار کنند. 

شما می توانید از طریق لینک www.web.bale.ai سخه وب و با آدرس www.cafebazaar.ir/app/ir.nasim از کافه بازار پیام رسان بله را نصب کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
نظرات
علی روستائی

نه...

قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید