با نی نی سایت بزرگ ترین شبکه اجتماعی بانوان آشنا شوید

با نی نی سایت بزرگ ترین شبکه اجتماعی بانوان آشنا شوید

نی نی سایت فضایی بزرگ، پرطرفدار و متنوع برای تبادل نظرات، تجربه‌ها و حتی وقت گذرانی و معاشرت مجازی مادران است. این جا همان بزرگترین شبکه اجتماعی بانوان است ودر این فضا بیش از 12 سال است که مادران با هم دوست می‌شوند، درددل می‌کنند و از تجربه‌های هم استفاده می‌کنند. نی نی سایت در واقع راهنمایی جامع و کامل برای همه همسران است؛ از لحظه‌ای که به بچه‌دار شدن فکر می‌کنند تا زمانی که بچه‌هایشان از آب و گل درمی آیند و حتی مراحل بعدی زندگی‌شان مثل نوه‌داری.

تبادل نظر نی نی سایت مانند هر شبکه اجتماعی دیگری بستری فراهم کرده است که دوستی‌های ریشه‌دار در آن شکل بگیرد و حتی مادران مشکلاتشان را در آن حل کنند.
نی نی سایت از چهار بخش اصلی تشکیل شده است: مجله، کلینیک، تبادل نظر و ویدئو

با نی نی سایت، بزرگترین شبکه اجتماعی بانوان آشنا شوید

مجله نی نی سایت:

مرجعی بزرگ و معتبر از تحقیقات و مطالب علمی، اینفوگرافی و به طور کلی آخرین اخبار روز کشور و دنیا در حوزه بارداری، بچه‌داری و زندگی زناشویی را در اختیار شما می‌گذارد، مطالبی که دانستن آن‌ها برای داشتن یک زندگی سالم و باکیفیت ضروری است.

کلینیک نی نی سایت:

اگر در مورد یک بیماری در مدت زمان کمی بخواهید اطلاعات خوبی بدست آورید با مراجعه به بخش کلینیک نی نی سایت این امکان برایتان وجود دارد که پاسخ سوالاتتان را در کوتاه ترین زمان ممکنه از کارشناسان، پزشکان و متخصصان خبره و شناخته شده کشور دریافت کنید. 

تبادل نظر(شبکه اجتماعی بانوان ) نی نی سایت:

فضایی بزرگ، پرطرفدار و متنوع برای همه درددل‌ها، تبادل نظرها، تبادل تجربه‌ها و حتی وقت گذرانی و معاشرت مجازی مادران است. این جا همان بزرگترین شبکه اجتماعی بانوان است ودر این فضا بیش از 12 سال است که مادران با هم دوست می‌شوند، درددل می‌کنند و از تجربه‌های هم استفاده می‌کنند در بخش تبادل نظر نی نی سایت تمامی اعضای سایت می توانند به راحتی با هم تبادل نظر کنند و با صحبت در مورد مشکلات خود راهنمایی های سازنده ای از دیگر اعضا دریافت کنند. در واقع در بزرگ ترین شبکه اجتماعی بانوان همچون نی نی سایت هیچ کس احساس تنهایی نخواهد کرد.
ویدئو،پادکست و موشن گرافیک:

مجموعه‌ای انتخاب شده از ویدئوها و موشن گرافیک‌های علمی، آموزشی و سرگرم کننده و حتی کارتون‌ها و لالایی‌های مناسب بچه‌هاست که به راحتی در اختیار کاربران سایت قرار می‌گیرد.

فعالیت‌های دیگر نی نی سایت

علاوه بر همه این‌ها در نی نی سایت فعالیت‌های مختلفی با همکاری بخش‌های مختلف سایت به صورت آنلاین و آفلاین انجام می‌شود که از جمله آنها می‌توان به برگزاری مسابقات آنلاین و همچنین سمینارهای علمی و آموزشی رایگان (با مدیریت بخش کلینیک) اشاره کرد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید