راحت‌ترین روش‌های پرداخت غیرحضوری قبض تلفن ثابت

راحت‌ترین روش‌های پرداخت غیرحضوری قبض تلفن ثابت

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، در طرح جدیدی که شرکت مخابرات ایران به منظور کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف کاغذ و حمایت از طبیعت در نظر گرفته است، دیگر برای مشترکین تلفن ثابت قبض‌های کاغذی ارسال نمی‌شود، بنابراین مشترکان باید برای دریافت اطلاعاتشان از روش‌های جایگزین اقدام کنند تا بتوانند در زمان مناسب قبوض خود را پرداخت کنند. 

راحت‌ترین روش‌های پرداخت غیرحضوری قبض تلفن ثابت

با توجه به صحبت‌های وزیر ارتباطات مخابرات ایران 30 میلیون مشترک تلفن ثابت دارد که دوره‌ای برایشان قبض صادر می‌کند و هزینه تمام‌شده هر قبض دو هزار تومان است که سالانه 360 میلیارد تومان می‌شود.

البته تاکنون نیز در هشت استان به صورت کامل قبوض کارکرد تلفن ثابت حذف شده و حذف قبوض کاغذی در استان‌های باقی‌مانده با توجه به سیاست‌های مبتنی بر تحقق دولت الکترونیک در برنامه آتی شرکت قرار دارد. 

صدری سال گذشته با اشاره به اهمیت پرداخت‌های غیرحضوری در کاهش تردد و آلایندگی محیط زیست و همچنین سرعت در پرداخت و تحقق ارتباطی فراگیر اعلام کرده بو: هم‌اکنون با استقبال گسترده مشتریان از این پرداخت‌ها، نزدیک ۹۹ درصد از تمام قبض‌های تلفن ثابت در سراسر ایران به‌صورت غیرحضوری پرداخت می‌شود.

روش‌های پرداخت غیرحضوری صورتحساب  تلفن ثابت

از  آنجایی که از مهرماه امسال دیگر قبض های کاغذی برای صورتحساب های تلفن همراه چاپ نمی شود، بنابراین مشترکین باید از این پس برای اطلاع از مبلغ صورتحساب پایان دوره و به روز تلفن خود با شماره 2000 تماس بگیرند و از همان طریق نیز بدهی خود را پرداخت کنند.

علاوه بر این مشترکین می‌توانند به وسیله وب‌سایت شرکت مخابرات و همچنین کد ستاره 2020 مربع نیز ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، از همان طریق نسبت به پرداخت قبض اقدام کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید