متمرکز شدن همه خدمات اینترنتی بر روی کد ستاره 100 مربع

متمرکز شدن همه خدمات اینترنتی بر روی کد ستاره 100 مربع

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند و به نقل از شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات همراه اول، همراه اول برای راحتی و تسهیل استفاده از کدهای ussd از این پس تمامی خدمات اینترنتی خود را بر روی یک کد ستاره 100 متمرکز کرده است.

متمرکز شدن همه خدمات اینترنتی بر روی کد ستاره 100 مربع

پیش از این هرکدام از خدمات همراه اول با استفاده از شماره گیری یک کد خاص به مشترکین ارائه می‌شده است، به عنوان مثال اینترنت همراهی با شماره‌گیری کد محدوده 1000 اتفاق می‌افتاد، بسته‌های معمولی روی محدوده 100 ارائه می‌شد و برخی دیگر از سرویس‌ها روی ستاره 10 ارائه می‌شد.

همان طور که می‌دانید کدهای ussd کدهایی هستند که با * شروع می‌شوند و به # ختم می‌شوند. کاربران به راحتی با شماره‌گیری این قبیل کدها می‌توانند تمامی امور خود همچون قبیل انتقال وجه، اعلام موجودی، خرید شارژ، پرداخت قبوض و خدمات اینترنتی را انجام دهد. 

در واقع کدهای ussd به نوعی موجب شده است که در وقت کاربران صرفه جویی شود و آنها بتوانند با صرف زمان کمتری به کارهای مهم خود رسیدگی کنند. از طرفی کدهای ussd بدون استفاده از هیچ نرم‌افزاری روی گوشی تلفن همراه، ارتباط با اپراتور و بانک را با گرفتن چند عدد فراهم کرده‌اند.

حال با توجه به صحبت‌های مدیرکل ارتباطات همراه اول از تاریخ  22 اردیبهشت 98 کلیه خدمات اینترنتی بر روی کد ستاره 100 متمرکز شده است، و از این پس همه مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری ستاره 100 مربع، این خدمات را دریافت کنند. این خدمات از فعال و غیرفعال کردن سرویس اینترنت تا خرید بسته‌های مختلف مدت‌دار، مشاهده میزان مصرف و بسته رزرو و تمامی سرویس‌هایی که روی اینترنت ارائه می‌شود را دربرمی‌گیرد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید