با ستاره 800 مربع از خدمات ارزش افزوده فعال خود مطلع شوید

با ستاره 800 مربع از خدمات ارزش افزوده فعال خود مطلع شوید

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، خدمات ارزش افزوده تلفن همراه یا vas که این روزها بسیاری از مشترکین تلفن همراه با آن درگیرند، یکی از جدیدترین پارامترهای نوین صنعت مخابرات است.

حال برای این که مشترکین در دام خدمات ارزش افزوده نیافتند و مجبور به پرداخت مبالغ زیادی نشوند شماره #800* در تمام اپراتورهای تلفن همراه فعال شده است تا کاربران با استفاده از آن بتوانند از تمامی سرویس‌های فعال مطلع شوند و در صورت عدم تمایل نسبت به حذف آن‌ها اقدام کنند.

با ستاره 800 مربع از خدمات ارزش افزوده فعال خود مطلع شوید

در واقع از آنجایی که این خدمات فرصت بی‌نظیری در اختیار ایده پردازان و تولید کنندگان محتوا قرار می‌دهد تا از طریق آن علاوه بر این که خدمات خود را به مشترکین معرفی کنند، از سود حاصل از ارائه این سرویس‌ها نیز بهره‌مند می‌گردند.

خدمات ارزش افزوده علاوه بر این که خدمات و اطلاعات بسیار زیادی در اختیار مشترکین قرار می‌دهد، اما گاهی اوقات با تبلیغات کاذب و گمراه‌کننده ممکن است مبالغ بالایی را به کاربران تحمیل کند.

به عنوان مثال در برخی موارد عضویت کاربران در برخی از خدمات ارزش افزوده، بدون آگاهی کاربران و توسط برخی از شرکت‌های ارزش اتفاق می‌افتد که این خدمات معمولاً هزینه‌های بالایی دارند، مثلا ارسال یک پیامک ارزش افزوده به کاربر می‌تواند حداقل 300 تومان هزینه داشته باشد.

در مواردی مشاهده شده پیامک‌های تبلیغاتی یا متن فریبنده طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی یا سرشماره‌های شخصی ارسال می‌شود که کاربران را تشویق می‌کند با ارسال کد، شارژ یا سرویس رایگان دریافت کنند و برخی از کاربران با اعتماد به این پیام‌ها، موارد درخواستی در پیامک را انجام می‌دهند که در برخی موارد به ثبت و فعال شدن سرویس ناخواسته و متضرر شدن آن‌ها منجر می‌شود. به همین دلیل اپراتورها از سوی رگولاتوری ملزم شدند که در این باره به مشترکان اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند و هم‌چنین به تمامی شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات مبتنی بر محتوا برای انجام ندادن اینگونه تبلیغات اخطار جدی ارسال کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید