برگزاری اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران

برگزاری اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، و آز آنجایی که  یکی از مهم ترین زیرشاخه‌های بازاریابی دیجیتالی، بازاریابی محتوایی می‌باشد، تمرکز بر آن توسط برندهای برتر جهان به‌طور مستمر در حال افزایش است.

علاوه بر کسب و کارهای خارجی این روزها دیگر خوشبختانه کسب‌وکارهای ایرانی نیز به اهمیت این موضوع تا حدود زیادی پی برده و سهم قابل توجهی از بودجه‌های بازاریابی خود را صرف انواع فعالیت‌های بازاریابی محتوایی می‌کنند.

حال اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی به شرح زیر اجرا می شود:

اولین دوره از کنفرانس سالانه بازاریابی محتوایی ایران (CMConf) که هدف آن ایجاد بستری کارآمد برای توسعه آگاهی فعالان این عرصه و همچنین تقویت ارتباطات حرفه‌ای بین آنها است، اسفندماه سال جاری در دانشگاه خاتم برگزار خواهد شد. 

این رویداد یک‌روزه با حضور سخنرانانی از شرکت‌های علی‌بابا، ایرانسل، اسنپ‌کیو، نویسش، ویرگول، کاله، همشهری داستان و وند دیزاین برگزار خواهد شد و  علاوه بر این که در این کنفرانس پنل تخصصی کسب‌وکارهای محتوا محور نیز با حضور مدیران ارشد شرکت‌های اخبار رسمی، محمدرضا رحمانی از رند و نی‌نی‌سایت، پیام‌رسان بله و فرانش اجرا و برگزار خواهد شد.

محورهای چهارگانه کنفرانس بازاریابی محتوایی

1- بررسی کارکردهای محتوا در توسعه کسب و کار
2- بررسی موردکاوی های موفق داخلی در حوزه محتوا
3- بازشناسی انواع کمی وکیفی محتوا
4- بررسی روش های بهینه تولید و توزیع محتوا

چه کسانی مخاطب این رویداد هستند؟

کسانی که در کسب‌وکار خود با چالش‌هایی در حوزه محتوا مواجهند و به‌دنبال دستیابی به تجارب آزموده‌شده در بازار و فضای ایران هستند، این رویداد فرصت استفاده از تجارت متخصصین کارکشته بازاریابی محتوایی را فراهم کرده است. توجه داشته باشید که به دلیل حضور متخصصین کارکشته این مبحث، فرصت کم‌نظیری برای شبکه‌سازی تخصصی و ایجاد روابط حرفه‌ای برای شما به‌شمار می‌آید.

از تخفیف ویژه کنفرانس بازیابی محتوایی استفاده کنید

با توجه به حضور به عنوان حامی معنوی در این کنفرانس، شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف ninisite از 20 درصد تخفیف ویژه هنگام ثبت نام بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید امکان استفاده از این کد تخفیف تنها تا تاریخ 25 بهمن ماه خواهد بود. برای تهیه بلیط این رویداد به سایت کنفرانس و یا سامانه ایوند مراجعه کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید