تمامی درگاه‌های ثبت و خرابی تلفن ثابت متمرکز و یکپارچه شدند

تمامی درگاه‌های ثبت و خرابی تلفن ثابت متمرکز و یکپارچه شدند

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند و به نقل از مهندس سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، با راه‌اندازی سیستم نرم افزاری جامع و متمرکز ارتباط با مشترکین تلفن ثابت، از این پس اطلاعات کلیه مراکز مخابراتی و حدود 30 میلیون مشترک تلفن ثابت، در پایگاه داده این نرم افزار بصورت مرکزی قابل دسترسی می‌باشد.

تمامی درگاه‌های ثبت و خرابی تلفن ثابت، متمرکز و یکپارچه شدند

در واقع این نرم افزار یکپارچه این امکان را می‌دهد که متخصصین با استفاده از اطلاعات موجود در آن بتوانند وضعیت خرابی و زمان رسیدگی و رفع مشکلات تلفن را در مناطق مختلف کشور بصورت متمرکز رصد نمایند.

با توجه به گفته‌های صدری، از این پس در صورت خرابی تلفن ثابت مشترکین تلفن ثابت در هر نقطه از کشور که باشند می‌توانند با شماره گیری تلفن 20117 و یا با استفاده از کد دستوری #2020* از طریق شبکه همراه اول، اقدام به ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت نمایند.

وی اظهار داشت: از جمله نقاط مثبت این طرح این است که، می‌توان به این شیوه موارد ویژه را پیگیری نمود تا در نهایت با کاهش مدت زمان رفع خرابی، رضایت مشترکین حاصل گردد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید