رایتلی‌ها می‌توانند از سرویس ADSL با تخفیف استفاده کنند

رایتلی‌ها می‌توانند از سرویس ADSL با تخفیف استفاده کنند

به گزاش پایگاه خبری وب‌سایت رند، شرکت روهام داتک به عنوان یکی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت ثابت به مشتریان و از شرکت‌های زیر مجموعه‌های هلدینگ رایتل،با هدف جذب رضایت مشتری، به مشترکین رایتل سرویس ADSL با تخفیف ویژه ارائه می دهد. در واقع این همراه هوشمند مشترکین تلفن همراه کشور، در راستای ارائه خدمات مطلوب و به صرفه سرویس اینترنت پرسرعت ADSL را با تخفیف ویژه برای مشترکین خود در نظر گرفته است

با توجه به قوانین در نظر گرفته شده توسط شرکت روهام داتک، از این پس کسانی که سیم کارت رایتل دارند می‌توانند با مراجعه به شرکت انتقال داده‌های رهام داتک از سرویس اینترنت پرسرعت  ADSL با تخفیف ویژه بهره مند شوند.

توجه داشته باشید به دلیل محدودیت‌های موجود، طرح مذکور در 3  مرحله ارائه می شود. در مرحله اول  صرفاً به مشترکین شهر تهران (در مراکز مخابراتی دارای ظرفیت) اختصاص دارد، در مرحله دوم، به مشترکین شهرهای کرج و شیراز و در مرحله سوم برای سایر شهرهای استان فارس و استان مازندران سرویس  ADSL ارائه می‌شود.

گفتنی است مشترکین قبلی سرویس‌های اینترنت داتک نیز در صورت استفاده از سیم‌کارت رایتل، از تخفیف 20 درصدی برخوردار خواهند شد.

مشترکین برای ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند با مرکز ارتباط با مشتریان داتک با شماره 81680 ذددتماس حاصل فرمایندسش، و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر مراجعه به سایت رایتل به نشانیwww.rightel.ir ، با مرکز خدمات مشتریان رایتل به شماره 200 از خطوط رایتلی و 09202000000 از سایر خطوط تماس حاصل فرمایید.     

در جدول زیر می‌توانید سرویس‌های ارائه شده را ببینید                                                                                                                                   

رایتلی‌ها می‌توانند از سرویس ADSL با تخفیف استفاده کنند
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید