بسته‌های‌ صبحانت جایگزین بسته‌های شبانه همراه اول شد

بسته‌های‌ صبحانت جایگزین بسته‌های شبانه همراه اول شد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، پس از آنکه در خردادماه 1396 سازمان تنظیم مقررات کشور ابلاغیه‌ای به تمام اپراتورهای کشور در خصوص تغییر یا حذف برخی از طرح‌های اینترنتی ارسال کرد، همراه اول تصمیم به حذف بسته‌های اینترنتی شبانه خود گرفت.

هر چند که این تغییرات موجب نارضایتی و شکایت بسیاری از مشترکین اپراتور اول کشور قرار گرفت، اما سرانجام پس از این ابلاغیه همراه اول در تاریخ 30 خرداد 96 کلیه بسته‌های اینترنت شبانه خود را که شامل، بسته‌های آلفا، آلفا +، بسته‌های نامحدود شبانه و بسته‌های محدود شبانه بود را حذف کرد. 

از دیگر تغییرات همراه اول مربوط به ماه‌های گذشته است که طبق آن، تقریبا همه بسته‌های اینترنتی همراه ‌اول که شامل ترافیک شبانه بوده است حذف شد، زیرا این امر تنوع بسته‌ها را از مشترکان می‌گرفت و بسیاری از مشترکانی که نیازی به ترافیک اینترنت شبانه ندارند هم مجبور بودند این بسته‌ها را تهیه کنند.

بستههای‌ صبحانت جایگزین بسته‌های شبانه همراه اول شد

به عنوان مثال کاربران با خرید بسته‌های 30 سی روزه، 7 گیگابایت اینترنت، به اندازه 14 گیگ ترافیک شبانه نیز هدیه می‌گرفتند، که پس از تغییرات دیگر 14 گیگ ترافیک شبانه حذف شده و تنها همان 7 گیگ اینترنت روزانه به مشترکین اختصاص داده می‌شود.

شاهین آرپناهی، مدیرکل ارتباطات همراه اول در خصوص حذف بسته‌های شبانه همراه اول چنین گفت: وجود یا نبود بسته‌های مختلف متناسب با شرایط و فاکتور‌هایی چون رفتار مصرف‌کننده، فضای رقابتی و اهداف تجاری است. علاوه بر این انتقاد‌های فراوانی به بسته‌های شبانه وارد بود، همین امر یکی از دلایل حذف بسته‌های شبانه بود. البته باید در نظر داشت که هیچ‌کدام از بسته‌های معرفی‌شده دایمی نیستند و دایما درحال تغییر هستند. فیدبک‌های طولانی‌مدت مشترکان همراه اول مزید بر علت شد تا چنین طرحی پروسه طولانی ‌مدت‌تری را طی کند.

جایگیزینی طرح صبحانت همراه اول به جای طرح‌های اینترنتی شبانه

همراه اول برای جذب رضایت مشترکین خود تصمیم گرفت طرح صبحانت را جایگزین طرح‌های شبانه خود کند. در واقع صبحانت ترافیک هدیه‌ایست که از تاریخ 18 دی 97 همراه اول به بسته‌های ماهانه آلفا+ اضافه کرده است.

این بسته‌های همراه اول ویژه کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می‌باشند و تنها در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر قابل استفاده است. توجه داشته باشید که قیمت بسته‌ها با اضافه شدن ترافیک هدیه صبحانت، تغییری نخواهد کرد.


لیست بسته‌های ماهانه جدید به همراه بسته‌های هدیه صبحانت

  1. حجم بسته 500 مگابایت: با حجم هدیه 50 مگابایت صبحانت و قیمت 7900 تومان
  2. حجم بسته 1 گیگ: با حجم هدیه 100 مگابایت صبحانت و قیمت 10400 تومان
  3. حجم بسته 2 گیگ: با حجم هدیه 200 مگابایت صبحانت و قیمت 13900 تومان
  4. حجم بسته 4 گیگ: با حجم هدیه 400 مگابایت صبحانت و قیمت 18400 تومان
  5. حجم بسته 5 گیگ: با حجم هدیه 500 مگابایت صبحانت و قیمت 20400 تومان
  6. حجم بسته 7 گیگ: با حجم هدیه 700 مگابایت صبحانت و قیمت 24400 تومان
  7. حجم بسته 10 گیگ: با حجم هدیه 1 گیگ صبحانت و قیمت 29400 تومان
  8. حجم بسته 15 گیگ: با حجم هدیه 1.5 گیگ صبحانت و قیمت 36900 تومان
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید