در ایام اربعین هزینه تماس با تلفن ثابت از ایران با عراق کاهش یافته است

در ایام اربعین هزینه تماس با تلفن ثابت از ایران با عراق کاهش یافته است

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، با توجه به این که در ایام اربعین هستیم و بسیاری از هsموطنانمان برای زیارت کربلا به کشور عراق سفر کرده‌اند، مخابران ایران جهت راحتی و تسهیل این سفر تصمیم کرفته است هزینه تماس با تلفن ثابت از ایران به عراق را کاهش دهد.

تخفیف مورد نظر از تاریخ اول تا 18 آبان ماه 97  برای تماس‌های تلفن ثابت از ایران به تلفن ثابت و موبایل در کشور عراق اعمال شده است.

وی همچنین تامین نیازهای زیرساختی و فنی اپراتورهای دیگر درجهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را از اولویتهای شرکت مخابرات ایران دانست و بر این مهم تاکید کرد .

با توجه به گفته‌های سیدمحید صدری  مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، هزینه هر دقیقه تماس از تلفن ثابت در ایران با تلفن ثابت در کشور عراق با ده درصد تخفیف، از 700 تومان به 630 تومان کاهش یافته است، علاوه بر این تماس از طریق تلفن ثابت در کشورمان با تلفن همراه در کشور عراق که دقیقه‌ای 900 تومان بود، در ایام اربعین حسینی با ده درصد تخفیف، دقیقه‌ای 810 تومان محاسبه می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بابیان اینکه این شرکت با استفاده از تمام توان فنی و عملیاتی در حوزه شبکه، سیستم‌های انتقال، تلفن ثابت و دیتا آماده پوشش حداکثری مراسم اربعین حسینی است، افزود: کارکنان شرکت مخابرات ایران در تمام موارد مرتبط با بخش تلفن ثابت، حوزه ارتباطات سیار، شبکه انتقال و دیتا و تجهیز زائرسراها به‌منظور استفاده همکاران، با حداکثر هم‌افزایی و روحیه جهادی در حال تامین نیازهای ارتباطی هموطنان در مراسم باشکوه پیاده روی اربعین حسینی هستند.

نصب وای فای مخابرات در پایانه مرزی شلمچه و چزابه

سید مجید صدری با بیان اینکه تامین زیرساخت‌های ارتباطی مانند؛ مکالمه، دیتا و اینترنت از وظایف اصلی ماست تصریح کرد: زائرین گرامی برای دریافت وای فای شرکت مخابرات ایران، با ثبت نام موقت می‌توانند از طریق تلفن همراه و اختصاص 3GB ترافیک رایگان‌، در طی روز ثبت نام بدون ایجاد محدودیت تکرار ثبت نام در روز های بعد استفاده کنند.

از آنجایی که بسیاری از زوار از مرزهای شلمچه و چزابه عبور می کنند، مخابرات برای راحتی این گروه در مرز وای فای ارائه کرده است.

وی همچنین تامین نیازهای زیرساختی و فنی اپراتورهای دیگر درجهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را از اولویت‌های شرکت مخابرات ایران دانست و بر این مهم تاکید کرد.
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید