افزایش 36 درصدی واردات موبایل نسبت به سال گذشته

افزایش 36 درصدی واردات موبایل نسبت به سال گذشته

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند و به نقل از گمرک ایران، در مدت 6 ماه اول سال 97 حدودا  یک میلیون 526 هزار و 864 گوشی به ارزش 242 میلیون و 692 هزار دلار وارد کشور شده است.

همان طور که می‌دانید در ماه‌های اخیر شاهد افزایش چشم‌گیر قیمت گوشی در ایران بودیم، حتی برخی از فروشندگان برای سود بیشتر و سواستفاده اقدام به احتکار موبایل کردند که دولت برای جلوگیری از این موضوع اقدامات زیادی انجام داد.

افزایش 36 درصدی واردات موبایل نسبت به سال گذشته

با تمام این تفاصیل و حتی با گرانی موبایل نمی‌توان منکر نیاز مردم به این وسیله الکترونیکی شد و هرروز با پیشرفت تکنولوژی به تعداد کسانی که از گوشی استفاده می‌کنند افزوده می‌شود.

با توجه به درخواست‌های روزافزون کاربران ارزش موبایل‌های وارداتی در شش ماه نخست سال 97 نسبت به سال 96 حدودا   36 درصد رشد داشته است، زیرا واردات گوشی تلفن همراه در نیمه نخست سال گذشته یک میلیون و 133 هزار و 908 دستگاه بود که ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه در مدت یاد شده 158 میلیون و 69 هزار دلار بوده است، اما  در شش ماهه نخست سال‌ جاری یک میلیون 526 هزار و 864 گوشی به ارزش 242 میلیون و 692 هزار دلار  وارد کشور شده است.

حال باید دید دولت برای کاهش و نرمال کردن قیمت گوشی چه برنامه‌ای دارد، زیرا با این قیمت‌های نجومی کمتر کسی توان خرید گوشی‌های پرچمدار و به روز را خواهد داشت.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید