تعرفه مکالمات ایرانسل افزایش یافت

تعرفه مکالمات ایرانسل افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، پس از آنکه همراه اول اقدام به یکسان‌سازی تعرفه‌های مکالمه خود کرده است به نظر می‌رسد این بار نوبت ایرانسل است تا تعرفه‌های مکالمه خود را تغییر دهد. البته با آن که اپراتورهای اول و دوم تلفن همراه، به یکسان‌سازی تعرفه‌های خود اقدام کرده‌اند بیشتر به نظر می‌رسد این یکسان‌سازی در برخی از سیم ‌کارت‌های دائمی و اعتباری برای تماس‌های درون‌ و برون شبکه، با افزایش قیمت برای مشترکان همراه است.

تعرفه مکالمات ایرانسل افزایش یافت

پیش از این، برقراری تماس با سیم کارت‌های دائمی ایرانسل هم درون شبکه و هم برون شبکه 33.3 تومان بر دقیقه و با سیم کارت‌های اعتباری هزینه تماس درون شبکه 66.9 تومان، برون شبکه 92.9 تومان و خطوط ثابت 79.9 تومان بوده است.

اما حال پس از تغییرات اعمال شده در سیم‌ کارت‌های دائمی برای تماس با تمامی خطوط‌ (خط ایرانسل دیگر، دیگر اپراتورها و خطوط ثابت) این هزینه59.9  تومان و برای سیم‌ کارت‌های اعتباری 89.9 تومان به ازای هر دقیقه شده است، در واقع هزینه تماس سیم کارت‌های اعتباری با شماره‌های درون شبکه 20 تومان افزایش، با شماره‌های برون شبکه 3 تومان کاهش و با خطوط ثابت نیز 1 تومان افزایش یافته است.

این افزایش هزینه برای سیم کارت‌های اعتباری نیز بوده است، زیرا در سیم‌ کارت‌های دائمی، هزینه‌ تماس با تمامی خطوط شامل افزایش 26.6 تومانی شده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید