همراه اول بسته‌های اینترنت پرسرعت جدید ارائه می‌کند

همراه اول بسته‌های اینترنت پرسرعت جدید ارائه می‌کند

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، همراه اول جهت راحتی مشترکین خود در بازه‌های زمانی 7 روزه و یک ماهه بسته‌های متنوع اینترنتی ارائه کرده است. نام این بسته‌ها، بسته اینترنت صبحانه می‌باشد و از ساعت 6 صبح تا 12 ظهر فعال است.

مشترکین همراه اول می‌توانند بسته‌های صبحانه را همزمان با سایر بسته‌های اینترنت موجود فعال کنند، اما توجه داشته باشید که بسته‌های مذکور هیچ گونه تمدید خودکاری ندارند و در صورتی که بخواهید برای بار چندم از طرح‌ها استفاده کنید باید دوباره آن را فعال کنید.

مشترکین همراه اولی می‌توانند این بسته‌ها را از طریق درگاه USSD، در لیست سرویس‌های سرشماره #272*100* مشاهده و فعال کنند.

همراه اول بسته‌های اینترنت پرسرعت جدید ارائه می‌کند


راهنمای خرید بسته اینترنت همراه اول

بسته‌های موجود در طرح اینترنتی صبحانه شامل موارد زیر می‌باشند:

  1. بسته‌های آلفا +: بسته‌های آلفاپلاس بسته‌های پرسرعت نوترینو هستند. این بسته‌ها با سرعتی بالا امکان استفاده تخصصی و حرفه‌ای را از اینترنت نسل سوم، چهارم و نسل چهارونیم ممکن می‌سازند. افرادی که فایل‌های حجیم ارسال و یا دریافت می کنند، مکالمه‌های صوتی و یا ویدیویی در بستر اینترنت انجام می‌دهند، از برنامه‌های صوتی و تصویری اینترنتی استفاده می‌کنند و یا تمایل به داشتن اینترنت با سرعت بالا را دارند می‌توانند از بسته¬های آلفا+ استفاده کنند. بسته‌های آلفا+ تنوع بسیاری جهت پاسخگویی به مصارف مختلف دارند. برای دیدن جدول آلفا پلاس می‌توانید به آدرس www.mci.ir مراجعه کنید.
  2. بستههای اینترنت ویژه مشترکین جدید: به منظور افزایش رضایت مشترکین جدید همراه اول، بسته‌های اینترنت ویژه مشترکین جدید از تاریخ 2 دی ماه 69 ارائه می‌شود. شما برای مشاهده لیست قیمت‌ها و طریقه فعال‌سازی می‌توانید به  آدرس www.mci.ir مراجعه کنید.
  3. بسته‌های اینترنت ساعات مشخص: بسته‌های ساعات مشخص همراه اول، گروهی از بسته‌های پرسرعت نوترینو هستند که در بازه‌های زمانی مشخصی از شبانه ‌روز قابل مصرف می‌باشند. این بسته‌ها به طور همزمان با سایر بسته‌های اینترنت همراه اول قابل فعال‌سازی هستند. مشترکین با شماره گیری #27*100* می‌توانند بسته‌های اینترنت ساعات مشخص را مشاهده و فعال نمایند.در حال حاضر این بسته‌ها در دو نوع بسته‌های صبحانه (6 صبح تا 12 ظهر) و بسته‌های شبانه محدود (2 تا 7 صبح) ارائه می‌شوند. برای دیدن جدول این طرح می‌توانید به آدرس www.mci.ir مراجعه کنید.
  4. بسته‌های نامحدود شبانه: بسته‌های نامحدود شبانه، بسته‌های یک روزه، یک هفته و یک ماهه نوترینو با سرعت بدون مرز، با حجم نامحدود هستند که با قیمت مناسب فقط برای استفاده در ساعات مشخصی از شبانه روز ارائه می‌شوند.


برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید