سامانتل چیست آشنایی با سیم‌کارت‌های سامانتل

سامانتل چیست آشنایی با سیم‌کارت‌های سامانتل

شرکت کیش سل پارس (سامانتل) پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن ارائه سرویس‌های پایه، فعالیت خود را با هدف تمرکز بر خدمات ارزش افزوده در حوزه‌های بانکی، مخابراتی و اینترنت اشیاء (IOT) با نام تجاری سامانتل آغاز کرد.

شرکت کیش سل پارس ضمن فعالیت در حوزه اپراتورهای مجازی، سیم کارتی با نام سامانتل را به بازار معرفی کرده است. سامانتل به عنوان نخستین اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه در ایران با پیشینه ده سال فعالیت در زمینه‌های اپراتوری و خدمات امور مشترکین، مخابرات، برق و فناوری اطلاعات موفق گردید، اولین پروانه نسل جدید اپراتور‌های تلفن همراه را در شهریور 1395 دریافت نماید.

پیش شماره سامانتل

پیش شماره سیم کارت‌های سامانتل 099999 است و اولین پیش ثبت‌نام  آن در سال 1395 همزمان با نمایشگاه الکامپ انجام شد.


سامانتل

سیم کارت‌های سامانتل

سیم کارت‌های سامانتل علاوه بر برخورداری و ارائه رند‌ترین پیش‌شماره‌های تلفن همراه در کشور قابلیت استفاده از فناوری) NFC برخورداری از قابلیت تبادل اطلاعات بی سیم با سرعت بالا و بر بستر امن که به عنوان یک نمونه ملموس می‌توان از سیستم‌های پرداخت بر بستر NFC مشابه کارت بلیط‌های مترو و اتوبوس و کارت‌های تأئید هویت نام برد همچنین قابلیت USIM (که جهت تأمین اینترنت پر سرعت به کار می‌رود) را به استفاده کنندگان ارائه می‌نماید.

تعرفه سیم کارت‌های سامانتل

در اپراتور سامانتل هزینه مکالمات درون شبکه 499 ریال در دقیقه، هزینه مکالمات برون شبکه 625 ریال در دقیقه است، همچنین هزینه پیامک فارسی 98 ریال و هزینه پیامک انگلیسی 232 ریال می‌باشد.

توجه داشته باشید هزینه اینترنت همراه 2G، سیم کارت‌های سامانتل 0.35 کیلوبایت بر ثانیه و هزینه اینترنت 3G و 4G برابر 0.4 کیلوبایت بر ثانیه است.

هزینه رومینگ سیم کارت سامانتل

کلیه مشترکين سامانتل امکان استفاده از سرويس رومینگ را در هر يک از کشورهای طرف قرارداد این اپراتور "طبق لیست موجود در سایت" دارند. اين سرويس در حال حاضر و به صورت پیش فرض بر روی تمامی خطوط مشترکين سامانتل فعال می‌باشد.

مشترکین سامانتل می‌توانند از 4 طریق زیر در خصوص لیست کشورهای طرف قرارداد و تعرفه‌های رومینگ بین‌الملل آنها اطلاعات کسب کنند:

  1. مراجعه به سایت سامانتل، بخش رومینگ، لیست تعرفه‌های بین‌الملل و جستجوی نام کشور مقصد
  2. از طریق تماس با دفتر خدمات مشترکین سامانتل
  3. تماس با شماره  02187640
  4. از طریق خطوط سامانتل به‌ صورت رایگان با شماره  0999999000 تماس بگیرید
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید