عدم تاثیر VPN بر روی بسته‌های اینترنی ایرانسل

عدم تاثیر VPN بر روی بسته‌های اینترنی ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، بسیاری از کاربران برای صرفه‌جویی در مصرف اینترنت خط خود از بسته‌های اینترنتی استفاده می‌کنند.

در چند روز گذشته یکی از بندهای موجود در وب‌‌سایت ایرانسل که به نحوه مصرف ترافیک داخلی اشاره می‌کند بسار مورد اعتراض کاربران قرار گرفت. این بند که با مضمون زیر می‌باشد، اشاره می‌کند در صورت استفاده کاربر از VPN، تعرفه اینترنت به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.

عدم تاثیر VPN بر روی بسته‌های اینترنتی ایرانسل

بعد از اعتراض کاربران و بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که برداشت کاربران از پیام نشر داده‌ شده به علت نوع نگارش در وب‌‌سایت ایرانسل بوده و ربطی به بسته اینترنت کاربران و نوع مصرف آن ندارد، بنابراین اگر کابری از VPN استفاده کند یا آدرس IP سیستم خود را تغییر دهد، مصرف اینترنت او به همان شکل اولیه محاسبه می‌شود.

در همین‌ راستا مدیر روابط‌ عمومی ایرانسل در پاسخ سوال: مگر این نیست که بسیاری از کاربران برای به‌ صرفه‌ بودن اینترنت سیم‌کارت، اقدام به خرید بسته یک‌ ماهه می‌کنند تا هم شارژ سیم ‌کارت محفوظ باشد و هم استفاده از فیلترشکن برایشان میسر شود، به طوری که با خرید هر بسته، از نوعی تخفیف نیز برخوردار شوند، چرا چنین‌ بندی در وب‌سایت وجود دارد؟ گفت: "این خبر صحت ندارد"

توجه داشته باشید چنانچه از نرم‌ افزارهای تغییردهنده IP استفاده می‌کنید، درصورتی‌ که بسته اینترنتی خریده باشید، صرف‌ نظر از نشانی IP، حجم ترافیک مصرفی به صورت معمول و از بسته اینترنت شما کم می‌شود، ولی اگر بدون خرید بسته با تعرفه آزاد از نرم‌ افزارهای تغییردهنده IP مانند وی‌پی‌ان استفاده کنید، محاسبه تخفیف ویژه ترافیک ملی که روی تعدادی از وب‌‌سایت‌های ایرانی اعمال شده است، امکان‌پذیر نیست.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید