سومین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا ایران برگزار شد

سومین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا ایران برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، اینترنت اشیا روندی که سرعت، مشارکت و نوآوری را به خدمت گرفته تا مسیر رشد و پیشرفت هوشمندسازی در ابعاد مختلف زندگی بشر را رقم بزند، امروز در محافل و مباحث داخلی متخصصان و فعالان بخش‌های مختلف صنعت ما مرکز توجه قرارگرفته و برنامه‌های شرکت‌های پیشتاز عرصه نوآوری را معطوف به خود نموده است. به همین منظور در فروم اینترنت اشیا ایران، شرکت‌ها و نهادهای تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز دورهم جمع شده‌اند تا بتوانند مسیر ورود و پیشرفت IoT در ایران را تسریع بخشند و چالش‌های جدی بهره‌برداری از این انقلاب و تحول فناورانه را بررسی و در راستای رفع آن تلاش کنند.

سومین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا ایران برگزار شد

به همین منظور سومین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا ایران 24 و 25 بهمن ماه 1396 از ساعت 9 تا 17 در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

همراه اول نیز به عنوان یکی از حامیان برگزاری نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا در این کنفرانس شرکت کرده است. از جمله برنامه‌های همراه اول در این نمایشگاه که می‌توان به آن اشاره کرد شامل: معرفی NB-IoT و کاربردهای آن، ارائه راهکارهای هوشمند‌سازی شبکه انرژی شامل برق، گاز و آب، ارائه راهکارهای هوشمندسازی و مدیریت ناوگان حمل و نقل شامل سامانه سپهتن (پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای) و سامانه تعاملی هوشمند خودرو و همچنین نمایش شهر هوشمند از طریق AR می‌باشد.

همراه اول به عنوان حامی برگزاری این رویداد، علاوه بر برپایی غرفه، با دعوت سخنران تخصصی از شرکت نوکیا در حوزه شهر هوشمند، در این کنفرانس حضور دارد.

این نمایشگاه در روز اول با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر صادق عباسی شاهکوه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مهندس نصرالله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و گروهی دیگر از متخصصین این حوزه  آغاز به کار کرده است.

وزیر ارتباطات "اینترنت اشیا"، "هوش مصنوعی" و "کلان داده‌‌ها" را یک سه ضلعی مهم برای تغییر دنیا عنوان کرد و توجه ویژه به این عرصه و تلاش برای به کارگیری توان داخلی برای پیشرفت را از اولویت‌های مهم همه دولت‌ها دانسته است.

با توجه به گفته‌های وی، در چنین نشست‌هایی، شرکت‌‌ها می‌توانند با مرور وضعیت خود بفهمند در بخش تحولات دیجیتال در چه جایگاهی نسبت به رقبا خود قرار دارند و برگزاری نمایشگاه‌‌ها و همایش‌‌ها در حوزه تحولات دیجیتال همانند اینترنت اشیا کمک خوبی به فعالان این عرصه برای شناسایی ظرفیت‌‌های داخلی است. همچنین به لطف توسعه فراگیر نسل سوم و چهارم اینترنت موبایل، بستر برای انتقال اطلاعات و توسعه در حوزه تحولات دیجیتال فراهم شده است.

در آغاز مراسم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه همراه اول در این نمابشگاه بازدید کرد و از نزدیک با آخرین دستاوردهای این شرکت در حوزه هوشمندسازی و اینترنت اشیا آشنا شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید