انواع سرویس‌های مبتنی بر ارزش افزوده تلفن ثابت

انواع سرویس‌های مبتنی بر ارزش افزوده تلفن ثابت

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، شرکت مخابرات ایران در راستای تجمیع و ارائه نظام‌مند محتواهای ارزش افزوده مبتنی بر تلفن ثابت، با انعقاد قرارداد با شرکت‌های اگریگیتور، امکان ارائه سرویس‌های ارزش افزوده مبتنی بر تلفن ثابت را فراهم ساخته است.

این موضوع و همکاری شرکت مخابرات ایران با تجمیع‌کنندگان سرویس‌ها و تامینکنندگان محتوا، چرخه خدمات ارزش افزوده تلفن ثابت را فعال‌تر از گذشته کرده و محتوای جذاب، نوین، چند رسانه‌ای با پهنای‌باند و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار داده است

انواع سرویس‌های مبتنی بر ارزش افزوده تلفن ثابت

خدمان مبتنی بر ارزش افزوده شامل سرویس‌های مختلفی همچون سیستم ذخیره‌سازی فضای ابری، سیستم هاستینگ (میزبانی محتوای چند رسانه‌ای) و سیستم پخش ویدئو (Live srteam) می‌باشد.

ارائه سرویس (کافه پلی) روی پرتال تجاری، شامل معرفی بازی‌ها و فیلم‌های جدید، ارائه تلویزیون اینترنتی، فیلم و سریال، موسیقی، بازی و پخش زنده کلیه رویدادهای خبری کشور، ارائه تلویزیون اینترنتی، ارائه اپلیکیشن آهنگستان مربوط به محتوای موسیقی، آموزش آشپزی، مرجع کمک آموزشی درسی، آموزش زبان و کامل‌ترین دیکشنری کشور، ارائه خدمات پخش زنده رویدادها، زیرساخت رایانش ابری، پلتفرم آنلاین موسیقی و پلتفرم پخش زنده آنلاین از دیگر سرویس‌های ارزش افزوده می‌باشند که می‌شود از آنها نام برد.

همان طور که پیش‌تر نیز گفتیم روش‌های مختتلفی جهت غیرفعال سازی خدمات مبتنی بر ارزش افزوده وجود دارد. به عنوان مثال مشتریان می‌توانند از طریق تماس با همان شماره‌ای که سرویس ارزش افزوده را فعال کردند، آن را غیرفعال کنند.

روش دیگر نیز مراجعه به مراکز مخابراتی و درخواست لغو سرویس‌های ارزش افزوده مبتنی بر تلفن ثابت می‌باشد.

از آنجایی که در پرتال شركت مخابرات ايران امكان رويت همه خدمات ارزش افزوده مورد استفاده يک مشترک برای او وجود دارد، بنابراین مشترک می‌تواند با مراجعه به بخش مخابرات من، وب‌سایت مخابرات سرویس مورد نظر را جستجو کرده و دستور لغو آن را صادر کند.

شایان ذکر است هزینه سرویس‌های مبتنی بر ارزش افزوده تلفن ثابت بر روی قبوض مشترکین محاسبه خواهد شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید