تخفیف 80درصدی الو پیک

تخفیف 80درصدی الو پیک

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، یکی از اصلی‌ترین دلایل استفاده از سرویس‌های اینترنتی در دنیا، کاهش سفرهای درون شهری و آلودگی هواست. در ایران سرویس‌های زیادی برای انجام کارهای مختلف وجود دارد که به شما کمک می‌کند بدون نیاز به مراجعه حضوری از خدمات آنها استفاده نمایید. سرویس‌هایی مانند تاکسی، پیک‌موتوری، خشکشویی، ارسال غذا، خرید لوازم مختلف، سوپرمارکت‌ها، کالاهای دیجیتال، لوازم منزل و صدها سرویس دیگر که سفرهای درون شهری را به شدت کاهش می‌دهند.

تخفیف الو پیک

یکی از روش‌های حمل و نقل در شهرهای بزرگ و پرترافیک، استفاده از پیک موتوری است. امروز قصد داریم شما را با یکی از سرویس دهنده‌های خوب پیک موتوری آشنا کنیم که در میان مردم بسیار شناخته شده است. این سرویس به شما اجازه می‌دهد، با انتخاب مسیر مبدا و مقصد، بسته خود را ارسال نمایید. نکته جالب توجه این است که شما می‌توانید به عنوان مسافر با پیک موتوری، سفر درون شهری انجام دهید. در این سفر هم خیالتان راحت است چون شما و راکب بیمه هستید.

درباره الو پیک

الو پیک به عنوان یک استارت‌آپ آغاز به کار کرد و در کمترین زمان توانست بین مردم محبوبیت زیادی کسب کند. امکان ارسال بار با پیک موتوری و وانت و همچنین قبول مسافر با خدمات بیمه از پیش انجام شده، از جمله مزیت‌های رقابتی الو پیک به حساب می‌آید. این سرویس بر پایه اپلیکیشن (APP) بر روی پلتفروم‌های اندروید و iOS و همچنین وب اپلیکیشن قابل دسترس کاربران است.

در این سرویس شما قبل از استفاده هزینه خود را مشاهده می‌کنید و دیگر خبری از قیمت‌های بدون منطق و گران نیست. تمامی رانندگان الو پیک دارای پوشش مخصوص از جمله لباس یک رنگ و کلاه ایمنی یک شکل هستند. همچنین شما هنگام درخواست سرویس تصویر راکب و پلاک وسیله نقلیه وی را مشاهده خواهید کرد تا بتوانید هنگام مراجعه هویت راننده را بررسی نمایید.

کد تخفیف الو پیک

الوپیک با ارائه کد تخفیف این امکان را به شما می‌دهد تا با پرداخت هزینه کمتر امکان استفاده از خدمات این برنامه کاربردی را داشته باشید. شما با مراجعه به وب‌سایت تخفیفان می‌توانید کد تخفیف را به صورت کوپن خریداری کنید و با وارد کردن آن در پنل برنامه خود، حسابتان را شارژ کنید. میزان تخفیف این کوپن‌ها 8.000 هزار تومان است. یعنی با پرداخت 2.000 تومان، کدی با اعتبار 10.000 تومان به شما داده می‌شود.

دقت بفرمایید در هر خرید شما یک کوپن تخفیف می‌توانید خریداری کنید ولی به صورت نامحدود هرچندبار می‌توانید خرید داشته باشید. همچنین هر کوپن حساب شما را 10.000 تومان شارژ می‌کند.

همچنین با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد این کوپن‌ها محدودیت زمانی ندارند. لازم به ذکر است تمامی مسئولیت این کوپن‌ها به عهده وب‌سایت تخفیفان و الو پیک می‌باشد. لطفا برای پشتیبانی و سوالات بیشتر با پشتیبانی الو پیک تماس بگیرید.

لینک خرید کوپن تخفیف

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید