1246 شهر کشور تحت پوشش نسل سوم و چهارم اینترنت همراه قرار دارند

1246 شهر کشور تحت پوشش نسل سوم و چهارم اینترنت همراه قرار دارند

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، در مراسم افتتاح پروژه‌های مخابراتی ویژه دهه فجر که امروز در شهر مشهد با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برگزار شد، محمدجواد آذری جهرمی از پوشش نسل سوم و چهارم، 1246 شهر کشور خبر داد. علاوه بر آن تا پایان اسفندماه سال جاری، 1330 منطقه روستایی در خراسان رضوی تحت پوشش 3 شبکه تلفن همراه ایرانسل، همراه اول و رایتل قرار خواهند گرفت.

۶ شهر کشور نیز از خدمات نسل سه و چهار اینترنت همراه استفاده می‌کنند

وزیر ارتباطات جايگاه خراسان رضوی را برای دولت ويژه دانست و شهر مشهد را ويترين جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد، همچنین وی در ادامه از راه‌اندازی پارک فناوری تجارت در مشهد تا روز جهانی مخابرات همزمان با 27 اردیبهشت ماه 1397 خبر داد.

جهرمی از این پارک جهت ارائه تسهیلات به شرکت‌های نوپا یاد کرد و گفت: شرکتی که با 500 میلیون تومان سرمایه وارد این پارک شود، با پنج میلیارد تومان از آن خارج می‌شود، بنابراین این پارک نقش خوبی را در اقتصاد دیجیتال ایفا خواهد کرد.

آذری جهرمی ضمن تاکید بر دغدغه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در رابطه با سلامت مردم  گفت: "با همکاری شهرداری مشهد، امکان ساماندهی دکل‌های مخابراتی در این شهر فراهم است تا ضرری متوجه شهروندان مشهدی نباشد. همچنین مشکل ارتباطی 1339 روستای خراسان رضوی تا پایان سال درست می‌شود و تا 27 ماه سال 97، در استان خراسان رضوی باید توسعه زير ساخت‌ها به خوبی صورت گیرد. به واسطه همین توسعه زيرساخت‌های ارتباطی و خدماتی است که  امكان اشتغال جديد به وجود  می آید."

وزریر ارتباطات در انتها با تاکید بر دغدغه جدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در رابطه با سلامت مردم گفت: "با همکاری شهرداری مشهد، امکان ساماندهی دکل‌های مخابراتی در این شهر فراهم است تا ضرری متوجه شهروندان مشهدی نباشد."

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید