برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل همراه اول و شرکت مخابرات

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل همراه اول و شرکت مخابرات

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، 26 دی ماه 1396  مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل، رییس، نایب رییس و اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار در سالن همایش صدا و سیما برگزار شد.

همان طور که می‌دانید در حال حاضر مهدی اخوان بهابادی به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره و حمید فرهنگ به عنوان مدیرعامل همراه اول انتخاب شدند، علاوه بر آن مهدی صفری و مجید صدری به ترتیب به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران منصوب شده‌اند.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل همراه اول و شرکت مخابرات

در مراسم تودیع و معارفه، ساسان جباری و ابراهیم یافتیان به دستور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ترتیب به عنوان نماینده سهام دولت و نماینده سهام عدالت در هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران منصوب شدند.

کارنامه کاری وحید صدوقی در همراه اول

با توجه به گفته‌های صدوقی، روند افزایش تعداد مشترکین همراه اول پس از ورود اپراتور رقیب حدود 2 تا 3 سال متوقف شد، اما اکنون دوباره افزایش یافته است و براساس ‌خرین آمار رسمی وزارت ارتباطات 57 درصد از سهم بازار را داراست، همچنین سود توزیعی این شرکت از 2860 میلیارد تومان در سال گذشته به 3100 میلیارد تومان امسال رسیده است.

به گفته مدیرعامل سابق همراه اول، حاشیه سود همراه اول از 9 درصد به 25 درصد در سال 95 افزایش یافته و تاکنون 12 هزار میلیارد تومان با نرخ ارزهای متفاوت در همراه اول سرمایه‌گذاری شده است. این ا‌پراتور اکنون در جایگاه 20 اپراتورهای دنیا از نظر تعداد کل مشترکین و جایگاه 18 از نظر تعدا‌ مشترکان اعتباری قرار دارد.

کارنامه کاری سرائیان در مخابرات 

سراییان گفت: یک رقمی کردن رتبه شفافیت و‌ شان مخابرات در بازار سرمایه هدف گذاری ما بود که حاصل شده است. همچنین وی درباره وضعیت سودآوری مخابرات چنین گفت: در اردیبهشت 95 مبلغ 160 میلیارد تومان زیان عملیاتی داشتیم و 19 مخابرات استان زیان داده بودند، اما اکنون تنها 2 استان زیان عملیاتی دارند و ‌به سود حداقلی رسیده‌اند که نقطه شروع مثبتی است در گذشته به هر جای مخابرات نگاه می‌کردیم زیان بود و انگیزه‌ای برای کار نبود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید