نرخ جدید اینترنت غیرحجمی شاتل و مخابرات اعلام شد

نرخ جدید اینترنت غیرحجمی شاتل و مخابرات اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، پس از گذشت چند هفته از اعلام مصوبه اینترنت غیرحجم توسط کمیسیون تنظیم مقررات، این بار شاتل نیز همچون های وب تعرفه‌های جدید اینترنت غیرحجمی را اعلام کرده است.

با توجه به این که سرویس اینترنت پرسرعت ثابت از تاریح 10 آذر 1396 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، مشترکین می‌توانند حداکثر از یک ‌سوم ترافیک (آستانه مصرف منصفانه) بین‌الملل استفاده کنند. به ‌طور کلی پس از پایان ترافیک مجاز سرویس در هر ماه، سرعت آن سرویس به سرعت قانونی مصوب در مصوبه 266 کاهش می‌یابد. اما مشترکین می‌توانند با خرید حجم ترافیک دلخواه به سرعت اصلی سرویس خود بازگردند.

بنابر سیاست‌های تشویقی شاتل، سرعت هر یک از سرویس‌‌ها تا بیش‌ترین میزان کشش خط، تا 16 مگابیت بر ثانیه باز خواهد بود و شاتل در صورت فراهم بودن بستر مناسب، (صرف‌ نظر از سرعت پایه) به هر سرویس سرعتی فراتر از تعهدات قیدشده در قرارداد اختصاص خواهد داد.

به دنبال این تغییرات از تاریخ 10 آذر‌ماه 1396 قیمت هر گیگابایت ترافیک بین‌الملل 2000 تومان و قیمت هر گیگابایت ترافیک داخلی  1000تومان خواهد بود. پایان ترافیک مجاز سرویس در هر ماه، سرعت آن سرویس به سرعت قانونی مصوب در مصوبه 266 کاهش می‌یابد. اما مشتریان می‌توانند با خرید حجم ترافیک دلخواه به سرعت اصلی سرویس خود بازگردند.
در زیر جدول تعرفه‌های اینترنت غیرحجمی شاتل را می‌بینید:


نرخ جدید اینترنت غیرحجمی شاتل و مخابرات اعلام شد

علاوه بر شاتل شرکت مخابرات نیز تعرفه‌های اینترنت غیرحجمی خود را اعلام کرده است.
مخابرات نیز در طرحی که ارائه کرده است ترافیک داخلی و خارجی را از هم تفکیک کرده و تنها یک دوم از عددهای ثبت شده در جدول را برای ترافیک بین‌الملل (تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب و ...) قرار داده است.
در زیر جدول تعرفه‌های اینترنت غیرحجمی مخابرات را می‌بینید:

نرخ جدید اینترنت غیرحجمی مخابرات و شاتل اعلام شد
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید