ایرانسل سیم کارت های دائمی خود را ارزان کرد

ایرانسل سیم کارت های دائمی خود را ارزان کرد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور دوم کشور بهای سیم کارت‌ های دائمی خود را تا پنجاه درصد کاهش داد و در حال حاضر تمام سیم‌ کارت‌ های دائمی ایرانسل با قیمت 60 هزار تومان به فروش می رسند.

سیم کارت ایرانسل

لازم به توضیح است ایرانسل به مشترکینی که با خرید سیم‌ کارت‌ های دائمی یا از طریق ترابرد شماره‌ های تلفن همراه خود مشترک این اپراتور شوند ، 20 گیگابایت اینترنت برای ماه اول و پس از آن ماهانه 1 گیگ اینترنت تا شش ماه به صورت رایگان دریافت می نمایند.

باید بدانید که استفاده از اینترنت رایگان همراه سیم‌ کارت های دائمی ایرانسل به این شکل است که مشترکین در زمان فعالسازی سیم‎‌ کارت خود 20 گیگابایت اینترنت اولیه ماهانه روی سیم‌ کارت خود فعال می‌ نمایند و بعد از استفاده از آن در انتهای ماه اول ، تا شش ماه به صورت ماهانه 1 گیگابایت اینترنت دیگر نیز دریافت خواهند کرد.

گفتنی است مشترکین سیم کارت‌ های اعتباری ایرانسل می توانند سیم کارت خود را به سیم کارت دائمی تغییر دهند و با تغییر قیمت سیم کارت ، به جای پرداخت بهای ۱۲۰ هزار تومان ، با پرداخت ۶۰ هزار تومان می توان از چنین قابلیتی استفاده کرد.

برای تغییر سیم کارت اعتباری به دائمی می توان از کد دستوری #70* استفاده کرد.

در انتها یادآور می شویم که تعرفه مکالمه مشترکین سیم کارت‌های دائمی ایرانسل 499 ریال و بهای پیام کوتاه از این خطوط به زبان فارسی نیز 99 ریال ، به لاتین 170 ریال و پیام کوتاه به خطوط ثابت 120 ریال می باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید