سیم کارت شاتل به زودی عرضه می شود

سیم کارت شاتل به زودی عرضه می شود

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با شروع فعالیت اپراتورهای مجازی و نهایی شدن مجوز گرفتن آنها ، وزارت ارتباطات چندی پیش پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه مجازی را به شرکت شاتل اعطا نمود و در همین راستا این شرکت اعلام کرده که به زودی سیم کارت های نسل جدید خود را وارد بازار می کند.

سیم کارت شاتل

از این رو شاتل بیانیه ای را در همین خصوص منتشر کرده که در ادامه می توانید آن را مطالعه نمایید.

با اعطای رسمی پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه (Full MVNO) از طرف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل ، این اپراتور تلفن همراه از برنامه خود با هدف راه ‌اندازی اولین و کاملترین شبکه نسل نوین اپراتور تلفن همراه ایران و عرضه سیم‌ کارت‌ های نسل نوین با قابلیت برقراری مکالمه ، تبادل پیامک و دسترسی به اینترنت بر پایه تکنولوژی ‌های 3G و 4G خبر داد.

طبق گفته روابط عمومی شاتل موبایل ، اپراتورهای مجازی نوع اول (Full MVNO) برعکس اپراتورهای مجازی نوع دوم (Light MVNO) ، دارای فول امکانات ، تجهیزات فنی و هسته شبکه تلفن همراه بوده و با به کارگیری زیر ساخت رادیویی شبکه‌ های تلفن همراه موجود ، خدمات جدید و برجسته ای را به مشترکان خود عرضه می‌ نماید.

گفتنی است طبق پروانه داده شده به شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل ، این شرکت به عنوان اپراتور خدمات سیار گروه شرکت ‌های شاتل ، به زودی خدمات مبتنی بر نسل‌ های جدید شبکه تلفن همراه خود را در قالب سیم‌ کارت‌ هایی با نام تجاری "شاتل موبایل" به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می نماید.

باید بدانید که سیم‌ کارت‌ های شاتل موبایل ، به غیر از قابلیت برقراری مکالمه و تبادل پیامک به عنوان خدمات پایه ، آخرین فناوری های دسترسی به اینترنت پرسرعت مبتنی بر شبکه های 3G ، 4G/LTE و 4.5G را به همراه طرح ‌ها و خدمات مخصوص محتوایی  و ارزش افزوده ، با کیفیت شاتل در اختیار مشترکان و متقاضیان قرار می ‌دهد.

یادآور می شویم شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل ، عرضه کننده خدمات ارتباطی سیار مبتنی بر شبکه های تلفن همراه و خدمات اینترنت پرسرعت بی سیم بر پایه تکنولوژی TD LTE گروه شرکت ‌های شاتل می باشد که خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یک دست به عنوان نسل نوین اپراتورهای تلفن همراه کشور به مشترکان خود عرضه می نماید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید