گوگل کسب‌وکار ثبت دامنه خود را به Squarespace می‌فروشد

گوگل کسب‌وکار ثبت دامنه خود را به Squarespace می‌فروشد

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، در گزارشی غیرمنتظره اعلام شده است که Google Domains پس از اینکه تغییر و تحولات خود را پشت‌سرگذاشته است، به طور رسمی پایان کار خود را اعلام کرد و شرکت آمریکایی ساخت و میزبانی وب‌سایت Squarespace قصد دارند سرویس ثبت دامنه گوگل را در اختیار بگیرند.

فروش کسب‌وکار ثبت دامنه

Squarespace خبر از انعقاد قرارداد خرید دارایی با گوگل داده است که با وجود آن منابع مربوط به کسب‌وکار Google Domains آن را به‌دست خواهد آورد. منابع مذکور تقریبا شامل 10 میلیون دامنه می‌شود که میزبان آن‌ها Google Domains است که توسط میلیون‌ها مشتری آن استفاده می‌شوند.

فروش کسب‌وکار ثبت دامنه گوگل

مدیرعامل و مؤسس Squarespace، «آنتونی کاسالنا»، در بیانیه‌ای گفت: «باعث افتخار ما است که برای خدمت به مشتریان کسب‌وکار Google Domains انتخاب شده‌ایم. بخش مهمی از زیر ساخت وب دامنه‌ها هستند که بخش ضروری تجربه آنلاین هر کسب‌وکاری هستند. ما مشتاقانه منتظر خدمت‌رسانی به این مشتریان جدید هستیم و همان‌طور که با استفاده از محصولات خود تاکنون به میلیون‌ها نفر خدمات ارائه کرده‌ایم، متعهد به اطمینان از یک انتقال یکپارچه هستیم.»

گوگل در بیانیه خود به مشتریانش توضیح می‌دهد:

«بعد از نهایی‌شدن این معامله و دریافت تأییدیه‌های نظارتی، مشتری Squarespace خواهید شد و دامنه شما پس از یک دوره انتقال، توسط Squarespace مدیریت می‌شود. در صورت امکان، در زمان انتقال، سرویس‌های Google Workspace مربوطه به‌طور خودکار توسط Squarespace مدیریت خواهند شد. هر زمان که نیاز باشد Squarespace برای هرگونه اقدام دیگری مستقیماً با شما تماس می‌گیرد.»

Squarespace در درجه اول به‌عنوان یک سرویس SaaS (نرم‌افزار به‌عنوان یک سرویس) برای ساخت وب‌سایت شناخته می‌شود که کاربران و کسب‌وکارها با کمک آن می‌توانند به‌راحتی وب‌سایت خود را ایجاد کنند. اما این شرکت کسب‌وکار ثبت دامنه خود را نیز دارد و خرید Google Domains حدود ده میلیون مشتری دیگر به آن اضافه خواهد کرد. هزینه‌ی دامنه‌های این شرکت بین 20 تا 70 است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید