همراه اول بسته‌های جدید و متنوع اینترنت را به کاربران خود ارائه کرد‎

همراه اول بسته‌های جدید و متنوع اینترنت را به کاربران خود ارائه کرد‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، همراه اول با انتشار اطلاعیه‌ای از ایجاد تنوع در بسته‌های اینترنتی و اصلاح قیمت آن‌ها خبر داد. اپراتور همراه اول به این موضوع تاکید کرد که تغییر قیمت‌ها به تازگی روی بسته‌ها اعمال شده و با افزایش حداکثر 34 درصدی است این تغییر قیمت پس از شش سال ثابت ماندن تعرفه‌های اینترنتی و با موافقت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دریافت تعهدات در رابطه با سرمایه‌گذاری و افزایش کیفیت شاخص‌های ارتباطی انجام شده است.

در این اطلاعیه همراه اول با اشاره به ثابت ماندن شش‌ ساله قیمت بسته‌های اینترنت همراه خود به ایجاد مشکلات جدی در صورت اصلاح نکردن قیمت بسته‌های اینترنتی اشاره کرد و در ادامه بیان کرد که علی‌رغم فشار قابل‌ توجه که طی چند سال گذشته به واسطه تورم ایجاد شده است، اپراتور همراه اول برای نگهداری و ارتقاء شبکه ارتباطی تمام توان و ظرفیت خود را به کار گرفته است اما بی‌تردید ثابت ماندن بیش از این قیمت بسته‌های اینترنت همراه می‌توانست منجر به رکود صنعت ارتباطات و افت قابل‌توجه کیفیت شبکه ارتباطی شود.

بزرگترین اپراتور کشور اعلام کرد که ساخت و تجهیز سایت‌های جدید، نگهداری و ارتقاء سایت‌های موجود و توسعه فناوری‌های جدید نظیر شبکه 5G به سرمایه‌گذاری‌های زیادی نیاز دارد و خاطرنشان کرد که بخش بسیار بزرگی از این سرمایه‌گذاری از محل فروش بسته‌های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه تامین می‌شود.

درحالی هزینه‌های اپراتورها افزایش پیدا می‌کند که نه تنها صنعت ارتباطات کشور هیچ یارانه‌ای دریافت نمی‌کند بلکه با توجه به حاکم بودن شرایط سخت موجود بار توسعه شبکه و انتظارات توسعه‌ای در این بخش را نیز بر عهده دارد.

همراه اول جدول مقایسه‌ای قبل و بعد از اصلاح قیمت‌ها را به شرح زیر ارائه کرده است:

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید