مهندس سلطانی در افتتاحیه نمایشگاه تلکام‎

مهندس سلطانی در افتتاحیه نمایشگاه تلکام‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان این که در حال حاضر ادامه نهضت توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات و حرکت به سمت توسعه اقتصاد دیجیتال، راهبرد اصلی مخابرات است بیان کرد: لازم است تمامی مجموعه ارتباطی کشور با استفاده از توازن شرکت‌های دانش بنیان محصولات ارتباطات و فناوری اطلاعات را گسترش دهند.

براساس گزارشی که توسط ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام 2023 منتشر شده مهندس سلطانی با اظهار خرسندی از جمع شدن دوباره اهالی مخابرات و ارتباطات در تلکام امسال گفت: تا زمانی که حمایت واقعی و عملی از حوزه دانش بنیان و فناوری کشور به واسطه سیاستگزاران اصلی مجموعه ارتباطی کشور صورت نگیرد در بخش مخابرات نکات واقعی به عنوان زیربنا و زیرساخت ارتباطات کشور به وجود نمی‌آید.

همچین او تاکید کرد: 6 میلیون پهن باند ثابت، 30 میلیون مشترک ثابت، شرکت مخابرات ایران را تبدیل به بزرگترین شرکت مادر تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با مسئولیت‌های سنگین کرده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: در سه سال اخیر راهبرد اصلی شرکت مخابرات ایران در سالن 7 نمایشگاه به صورت عملی به نمایش گذاشته شده که توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و نحوه همکاری شرکت‌های همکار گروه مخابرات ایران آماده بازدید تخصصی و علاقمندان است. همچنین وی در ادامه افزود: از سال 1401 شرکت مخابرات ایران شروع به انجام دو کار اساسی کرده که نهضت جهادی فیبر نوری (نجما) که در اغلب استان‌های کشور اجرایی شده و سرویس پر سرعت ftth به مشتریان رسیده است.

مهندس سلطانی گفت: به منظور پررنگ شدن نقش شرکت مخابرات ایران در اقتصاد دیجیتال دبیرخانه دائمی انقلاب صنعتی دیجیتال در مخابرات منطقه البرز مستقر و چندین رویداد فناوری محور با همکاری شرکت دانش بنیان به اجرا رسیده است.

او در ادامه افزود: به همراه موارد گفته شده تاکید زیادی به دستاوردهای پژوهشی نیز داریم در همین راستا و همزمان با هفته پژوهش اولین همایش پژوهش، آموزش و نوآوری مخابرات برگزار شد.

همچنین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه گفت: تشکر ویژه‌ای از سفرای خارجی، معاونین وزارت صمت و تمام مدیران ارشد وزرات ارتباطات می‌کنم که جهت برگزاری نمایشگاه با ما همکاری داشته‌اند.

لازم به ذکر است از 2 تا 5 دی ماه 1402 بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال با حضور سفرای فرهنگی کشورهای خارجی، مدیران ارشد شرکت‌های مخابراتی، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 15 با ارائه آخرین دستاوردهای فناوری‌ها برگزار می‌گردد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید