ممکن شدن ارسال پیام با آیفون در ویندوز

ممکن شدن ارسال پیام با آیفون در ویندوز

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، بالاخره مایکروسافت امکان ارسال پیام با سرویس iMessage آیفون در ویندوز را فراهم کرد. در ادامه به نحوه کار با آی مسیج روی کامپیوتر می‌پردازیم.

ارسال پیام با آیفون

برنامه‌ای ساخته‌ی مایکروسافت «فون لینک» (Phone Link) برای اتصال گوشی‌ها به ویندوز یا به اصطلاح میرور کردن است. این برنامه پیش‌تر از گوشی‌های اندروید پشتیبانی می‌کرد، اما اکنون آیفون هم تحت پشتیبانی آن قرار گرفته است. بنابراین، برای اولین بار ارسال پیام از طریق iMessage در ویندوز ممکن می‌شود.

نحوه ارسال پیام با سرویس iMessage آیفون در سیستم عامل ویندوز

در نسخه جدید برنامه فون لینک برای ویندوز 11، گوشی آیفون کاربران را به رایانه شخصی آن‌ها به واسطه بلوتوث متصل می‌کند. با کمک این برنامه، امکان دریافت و ارسال همه پیام‌های آیفون از جمله پیام‌های آی مسیج و اس‌ام اس روی ویندوز فراهم می‌شود.

با این وجود، از آنجایی که iMessage سرویسی مختص به محصولات خود اپل است، این قابلیت در ویندوز دارای محدودیت‌هایی است. مثلاً فقط پیام‌هایی به کاربران نمایش داده می‌شود که از طریق همین برنامه فرستاده شده باشد و آن‌ها نمی‌توانند تاریخچه کامل پیام‌های خود در چت با افراد مختلف را در برنامه فون لینک مشاهده کنند.

مثالی دیگر که می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که برنامه Phone Link به‌دلیل‌ عدم تشخیص تفاوت بین پیام‌های آی مسیج و اس‌ام اس، دیگر رنگ حباب‌ها را با توجه به نوع پیام در نمی‌آورد؛ یعنی اثری از حباب آبی برای آی مسیج و حباب سبز برای غیر آن نخواهد بود. ناگفته نماند که این‌ها محدودیت‌هایی هستند که هیچ مانعی در کارکرد برنامه ایجاد نمی‌کنند، اما بی‌شک نبود قابلیت ارسال عکس و همچنین شرکت در پیام‌های گروهی بی‌شک برای کاربر مهم است.

در مقطع کنونی قابلیت ارسال پیام با سرویس iMessage آیفون در ویندوز پیش روی عده کمی از اعضای برنامه اینسایدر مایکروسافت گذاشته می‌شود. همان گونه که انتظار می‌رود، این قابلیت به مرور زمان در اختیار تعداد بیشتری از کاربران قرار خواهد گرفت. بعد از فراهم شدن امکان اجرای بازی‌های اندرویدی در ویندوز 10 و 11، اکنون ارسال پیام با آیفون در سیستم عامل مایکروسافت از دیگر قابلیت‌های آن است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید