مخابرات افزایش 34 درصدی اینترنت ثابت را تایید کرد‎

مخابرات افزایش 34 درصدی اینترنت ثابت را تایید کرد‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، افزایش قیمت 7 تا 34 درصدی بسته‌های اینترنت ثابت که از سوی شرکت مخابرات عنوان شده بود به تایید رسید. در دو روز گذشته نامه‌ای از سوی شرکت آسیاتک منتشر شد که از صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جهت افزایش تعرفه اینترنت ثابت تا سقف 34 درصد خبر می‌داد.

اکنون نامه‌ای از سوی شرکت مخابرات ایران منتشر شده که حاوی یک جدول تعرفه‌ای برای بسته‌های اینترنت ثابت است که نشان دهنده تایید افزایش قیمت است. برخلاف اینترنت همراه که حالا که حدود دو هفته از افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی آن‌ها می‌گذرد همچنان اینترنت ثابت با قیمت‌های قبلی به فروش می‌رسد و هیچ نوع افزایش تعرفه‌ای نداشته اند.

در نامه‌ای که توسط شرکت مخابرات ایران منتشر شده و توسط مدیرعامل این شرکت هم امضا شده است ذکر شده که در تاریخ 30 مهر 1402 براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات تعرفه ارائه خدمات دسترسی پرسرعت اینترنت ثابت (VDSL، ADSL و فیبر) در نرخ‌های بیت دانلود مختلف به ترتیب بین 7.16 و 34 درصد افزایش قیمت دارند.

در این نامه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مجید سلطانی عنوان کرد: «20 درصد از درآمد کل شرکت ناشی از فروش اینترنت ثابت است و مصوبه کمیسیون تنظیم صرفاً شامل اینترنت بین‌الملل خواهد شد».

پس از این که خبر افزایش تعرفه اینترنت ثابت منتشر شد برای برخی این سوال پیش آمد که چه زمانی این افزایش اعمال می‌شود. مدیرعامل شرکت مخابرات به نکته‌ای اشاره کرده که می‌تواند پاسخی برای این سوال باشد.

سلطانی در بخش پایانی نامه خود عنوان کرده است: «افزایش تعرفه‌ها بعد از مشخص شدن میزان افزایش پهنای باند اینترنت بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت اعمال خواهد شد». به این ترتیب ابتدا باید منتظر باشیم شرکت زیرساخت تعرفه پهنای باند اینترنت بین‌الملل خود را افزایش دهد تا پس از آن شرکت‌ ارائه‌ دهنده اینترنت ثابت هم بتواند تعرفه بسته‌های اینترنتی خود را افزایش دهد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید