فروش گران‌ترین پلاک جهان در دبی به قیمت 770 میلیارد تومان

فروش گران‌ترین پلاک جهان در دبی به قیمت 770 میلیارد تومان

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، شرکت حراج امارات این هفته توانست رکورد جدید را با فروش گران‌ترین پلاک خودرو در تاریخ، به نام خود ثبت کند. این پلاک با عبارت P 7 به قیمت 55 میلیون درهم امارات متحده عربی که معادل 14.9 میلیون دلار است به فروش رسید.

پلاک رند

درآمد حاصل از مزایده گران‌ترین پلاک خودرو قرار است در اختیار کمپین 1 میلیارد وعده غذایی قرار گیرد. هدف این مؤسسه خیریه فراهم‌کردن بزرگ‌ترین خیریه مواد غذایی در ماه رمضان در جهان است.

همچنین حراجی امارات در توییتی اعلام کرده است که این فروش رکورد جدیدی را در کتاب گینس به ثبت رسانده، اما خریدار این پلاک ترجیح داده که ناشناس باقی بماند و نام او جایی عنوان نشود. احتمال مشخص شدن هویت وی با توجه اینکه این شخص یک نوع شناسه دولتی را خریداری کرده است که در خارج از خودرو نصب می‌شود، بسیار زیاد است.

طراحی خاص و منحصر به فرد گران‌ترین پلاک خودرو در امارات متحده عربی، نشان می‌دهد که تنها عددی که روی آن قرار دارد، عدد 7 است. به علت سادگی و جایگاه مالک خودشان پلاک‌هایی که تک‌رقمی هستند، ارزش‌گذاری می‌شوند.

به عنوان مثال، در سال 2016 در امارات متحده عربی پلاک D 5 به قیمت 33 میلیون درهم که معادل 8.9 میلیون دلار آمریکا است فروخته شد. خریدار آن، «بالویندر سینگ ساهنی»، در آن زمان به بلومبرگ گفت که یکی از رویاهای من داشتن یک پلاک تک‌رقمی بوده است. همچنین گفت که جایی که او مشغول کار بود در دبی، شهری با شخصیت‌های بسیار بزرگ است که هر کسی در تلاش است جایگاه خود را در آنجا نشان دهد.

اکنون پلاک P 7 شکننده‌ی رکورد گران‌ترین پلاک خودرو می‌باشد که 15 سال در اختیار فردی بود که یک پلاک تنها با عدد 1 را به قیمت 52.2 میلیون درهم معادل 14.2 میلیون دلار را خریداری کرده بود. آن پلاک هم توسط شرکت حراج امارات به فروش رسیده بود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید