خود ناباوری مانع رشد پیام رسان‌های داخلی است

خود ناباوری مانع رشد پیام رسان‌های داخلی است

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری ایران خود ناباوری را ویروسی می‌داند که باید جهت پیشرفت در پیام رسان‌های داخلی با آن مبارزه کرد و تا زمانی که این ویروس وجود داشته باشد پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

پیام رسان داخلی

عیسی زارع پور در دیدار خود با مدیران پیام رسان‌های داخلی بیان کرده است که پیام رسان‌های داخلی طی سه سال گذشته با وجود فراز و نشیب‌های موجود رشد قابل قبولی کرده است و به نقطه مطلوبی رسیده است و توانایی‌های خود را باور کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری یکی از چالش‌های مهمی را که پیام رسان‌های داخلی با آن رو به رو بوده‌اند را چالش خود ناباوری دانست و بیان کرد تا زمانی ‌که ویروس «خود ناباوری» وجود داشته باشد در هیچ حوزه و زمینه‌ای امکان پیشرفت و موفقیت وجود ندارد. وی راه رسیدن به نقطه مطلوب در پیام رسان‌های داخلی را ارتقای کیفیت سرویس‌های داخلی بیان کرد تا امکان رقابت با پیام رسان‌های خارجی را داشته باشیم.

زارع‌پور در ادامه به استفاده از مزایایی که پیام رسانه‌ای داخلی نسبت به پیام رسان‌های خارجی دارند اشاره کرد و گفت پیام رسان‌های داخلی باید از مزیت‌های بومی استفاده کرده و سبد خدمات خود را محدود به پیام رسانی نکنند. تردید نکنید که اگر خدمات با کیفیتی ارائه شود مردم هم از پیام‌رسان‌های داخلی استقبال می‌کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بازسازی اعتماد عمومی به پیام‌رسان‌های داخلی تاکید کرده و گفت: در سال‌های گذشته برخی ضعف‌ها و نواقص، باعث ایجاد ذهنیت نادرست نسبت به پیام‌رسان‌های داخلی شد که حتی با رفع نواقص و ضعف‌های گذشته و رسیدن به استانداردهای مطلوب هنوز هم ذهنیت گذشته اصلاح نشده است و اصلاح این ذهنیت تنها با اطلاع‌رسانی و تبلیغات مناسب در عین ارائه خدمات مطلوب به مردم میسر می‌شود.

عیسی زارع پور در رابطه با رضایت پیام رسان‌های داخلی از حمایت‌های صورت گرفته توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و قدردانی آنها ابراز خشنودی کرد و بیان کرد امیدواریم این حمایت و همراهی با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول بیش از پیش ادامه یابد و چالش‌های پیش روی پیام‌رسان‌ها به حداقل برسد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید