بهترین بسته اینترنت موبایل برای مشترکین ایرانسلی و همراه اولی‎

بهترین بسته اینترنت موبایل برای مشترکین ایرانسلی و همراه اولی‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، حجیم‌ترین گزینه انتخابی که پیش روی خریداران اینترنت همراه قرار دارد بسته اینترنت چهارماهه 15 گیگابایتی است. اکثرا این بسته‌ها مورد استفاده مشترکانی قرار می‌گیرند که استفاده زیادی دارند و ممکن است ماهی چند بار بسته اینترنت 15 گیگ چهارماهه را خریداری کنند.

قیمت بسته 15 گیگابایت ایرانسل و همراه اول به ازای هر گیگ پنج هزار و 566 تومان است اما این هزینه موقع خرید بسته اینترنت 10 گیگابایت دو ماهه ایرانسل به چهار هزار و 850 تومان و موقع خرید بسته اینترنت 12 گیگابایت دوماهه همراه اول به پنج هزار و 158 تومان تبدیل می‌شود. تقریبا با همین منطق و استدلال می‌توانید بهترین بسته اینترنت کوتاه‌ مدت و ماهانه همراه اول و ایرانسل را انتخاب کنید.

بهترین بسته اینترنت بلندمدت و گران‌ترین بسته اینترنت همراه برای مشترکان همراه اولی بسته اینترنت 15 گیگابایت چهارماهه است. این بسته 83 هزار و 500 تومان قیمت دارد و با این اوصاف قیمت هر گیگ از این بسته معادل پنج هزار و 566 تومان محاسبه می‌شود.

دومین بسته بلندمدت فعلی که در سایت همراه اول موجود است بسته اینترنت 12 گیگابایت همراه اول است که بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، به مبلغ 61 هزار و 500 تومان فروخته می‌شود.

به‌ این ترتیب هزینه‌ای که مشترکان اینترنت بلندمدت همراه اول به‌ ازای هر گیگ برای بسته دوماهه 12 گیگابایت پرداخت می‌کنند پنج هزار و 158 تومان خواهد بود که در مقایسه با خرید بسته 15 گیگابایت چهارماهه تاحدودی هزینه کمتری دارد.

در اپراتور ایرانسل هم بسته 15 گیگابایت اینترنت بیشترین حجم فعلی را در اختیار مشترکان این اپراتور قرار می‌دهد اما هزینه‌ای که مردم بابت خرید بسته اینترنت 10 گیگابایت دوماهه ایرانسل پرداخت می‌کنند در مقایسه با بسته 15 گیگابایت کمتر است.

قیمت بسته 15 گیگابایت ایرانسل مانند اپراتور همراه اول بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده برابر با 83 هزار و 500 تومان است؛ یعنی به‌ ازای هر گیگ پنج هزار و 566 تومان باید پرداخت کنید اما بسته 10 گیگابایت دوماهه 48 هزار و 500 تومان است یعنی به ازای هر گیگ چهار هزار و 850 تومان به‌ فروش می‌رسد.

کدام بسته را خریداری کنیم تا به صرفه باشد؟

بسته اینترنت یک ماهه به مشترکانی که خرید متعادلی دارند پیشنهاد می‌شود. در کشور به استناد آمارهای غیررسمی که وجود دارد متوسط حجم مصرف ماهانه اینترنت همراه تقریبا پنج گیگ است و به همین منظور بسته‌های یک تا هفت گیگابایت همراه اول و ایرانسل به‌ عنوان بسته اینترنت ماهانه در سایت این اپراتورها برای فروش وجود دارد.

ارزان‌ترین بسته ماهانه بسته اینترنت یک گیگ همراه اول و ایرانسل است که قیمت آن برابر با 14 هزار و 100 تومان است اما شیوه قیمت‌گذاری این دو اپراتور به شکلی است که مشترک با خرید بسته ماهانه حجیم‌تر میزان پول کمتری را پرداخت می کند.

بسته اینترنت ماهانه پنج گیگ همراه اول و ایرانسل با یک قیمت یعنی 31 هزار و 700 تومان فروخته می‌شود؛ هر گیگ برابر با شش هزار و 340 تومان است. حالا کسی که بسته هفت گیگ ماهانه ایرانسل و همراه اول را خریداری می‌کند 38 هزار تومان یعنی به ازای هر گیگ پنج هزار و 428 تومان پرداخت می‌کند.

بسته اینترنت ماهانه دو گیگ همراه اول و ایرانسل 18 هزار و 800 تومان است یعنی به‌ ازای هر گیگ 9 هزار و 400 تومان قیمت دارد اما بسته اینترنت ماهانه چهار گیگ 28 هزار و 600 تومان یعنی گیگی هفت هزار و 150 تومان به فروش می‌رسد. بهترین بسته اینترنت کوتاه‌ مدت به مشترکانی که معمولا از وای فای خانگی استفاده می‌کنند و به‌ ناچار از بسته اینترنت همراه استفاده می‌کنند پیشنهاد می‌شود بسته اینترنت کوتاه‌ مدت روزانه یا هفت‌ روزه است.

به‌ همین دلیل گزینه‌های بسته اینترنت کوتاه‌ مدت همراه اول و ایرانسل از 60 مگابایت شروع می‌شود و نهایتا به بسته شش گیگابایت هفتگی ختم می‌شود. بسته 750 مگابایتی می‌تواند بهترین بسته اینترنت روزانه همراه اول باشد.

بسته‌ای که ارزش آن برابر با هفت هزار و 940 تومان است و خریدش در مقایسه با بسته 500 مگابایت روزانه با قیمت شش هزار و 590 تومان منطقی‌تر است. چون بسته 750 مگابایتی روزانه از قرار گیگی 10 هزار و تقریبا 500 تومان فروخته می‌شود ارزش بسته 500 مگابایت روزانه معادل گیگی 13 هزار و 180 تومان می باشد.

خرید بسته اینترنت هفت‌ روزه 1.5 گیگ همراه اول دقیقا با همین منطق در مقایسه با خرید بسته اینترنت هفت‌ روزه 750 مگابایتی توجیه می‌شود. بسته 1.5 گیگ هفت روزه همراه اول 14 هزار و 700 تومان یعنی به ازای هر گیگ 9 هزار و 800 تومان قیمت دارد.

در حالی که بسته 750 مگابایت هفت‌ روزه همراه اول 11 هزار و 200 تومان به‌ فروش می‌رسد یعنی معادل هر گیگ 14 هزار و 933 تومان. زمانی که می‌خواهید بسته اینترنتی خریداری کنید فراموش نکنید که همه اعداد و ارقامی که بررسی کردیم حدود 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید