بسته‌های ویژه رومینگ به مناسبت جام ملت‌های آسیا 2023

بسته‌های ویژه رومینگ به مناسبت جام ملت‌های آسیا 2023

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، طبق گزارشی که اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران به تازگی منتشر کرده است به مناسبت ایام برگزاری رویداد جام ملت‌های آسیا 2023 شرکت همراه اول با تعریف و ارائه بسته‌های ویژه رومینگ با قطر به همراهی تیم ملی کشورمان و هموطنانی که در آنجا حضور دارند به کشور قطر رفته است.

از 22 دی ماه سال 1402 هجدهمین دوره این رقابت‌ها آغاز شده و تا 21 بهمن ادامه دارد، کشور قطر میزبان این رقابت‌ها بوده و تیم ملی فوتبال ایران که همواره یکی از تیم‌های برجسته و مدعی در تاریخ جام ملت‌های آسیا بوده است در آن حضور دارد.

این رقابت‌ها درحال برگزاری است و همراه اول به همین مناسبت چهار بسته ویژه رومینگ با کشور قطر برای کاربران خود تدارک دیده است که شامل هدایای مکالماتی و مکالماتی است. اگر شما هم جزو مسافران کشور قطر در این ایام هستید می‌توانید با خرید بسته اینترنت رومینگ نامحدود 10 روزه کشور قطر در قرعه کشی جوایز کمپین جام ملت‌های آسیا که از طریق اپلیکیشن همراه من برگزار می‌شود نیز شرکت کنید.

جزئیات بسته‌ها برای مسافرانی که نیاز به استفاده از اینترنت تلفن همراه دارند سه بسته تدارک دیده شده و همچنین یک بسته مکالمه‌ای هم برای آن دسته از مشترکانی است که تماس تلفتی بیشتری برقرار می‌کنند.

جزییات بسته‌های اینترنتی شامل «2 گیگابایت اینترنت 7 روزه، 10 دقیقه مکالمه هدیه و 10 عدد پیامک هدیه»، «اینترنت نامحدود 10 روزه، 24 دقیقه مکالمه هدیه و 24 عدد پیامک هدیه» و «20 گیگابایت اینترنت 30 روزه، 50 دقیقه مکالمه هدیه و 50 عدد پیامک هدیه» می‌شود.

این بسته‌های اینترنتی همراه با ترکیبی از هدایای پیامک و مکالمه به ترتیب با قیمت‌های 400 هزار تومان، یک میلیون و 400 هزار تومان و 2 میلیون تومان در دسترس کاربران قرار دارد و مشترکان با شماره گیری کددستوری #4*40*10* (ستاره 10 ستاره 40 ستاره 4 مربع) می‌توانند جهت خرید بسته مدنظر خود اقدام کنند، همچنین بسته مکالماتی ویژه شامل «90 دقیقه مکالمه 7 روزه با 90 عدد پیامک هدیه» است و مختص کسانی می باشد که مکالمه بیشتری انجام می‌دهند، همچنین کاربران می‌توانند این بسته را با قیمت 490 هزار تومان تهیه کنند.

شما کاربران عزیز برای فعالسازی این بسته می‌توانید کددستوری #431*40*10* (ستاره 10 ستاره 40 ستاره 431 مربع) را شماره گیری کنید.

کاربران عزیز همراه اولی که قصد دارند در ایام برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا به کشور قطر سفر کنند می‌توانند ضمن به همراه بردن سیمکارت خود و خرید یکی از بسته‌های ویژه رومینگ که در مقایسه با تعرفه اپراتورهای کشور مقصد بسیار مقرون به صرفه است، دسترسی لازم به سایت‌های ایرانی و درگاه‌های بانکی و کلیه شبکه‌های اجتماعی را نیز داشته باشند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید