با 10 برنامه پرکاربرد موبایل آشنا شوید

با 10 برنامه پرکاربرد موبایل آشنا شوید

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند و بر اساس گزارش‌های انجام شده توسط موسسه کام اسکور آمریکا 10 برنامه پرکاربرد و مورد استفاده کاربران تلفن همراه به ترتیب شامل فیس بوک، یوتیوب، برنامه پیام‌رسان فیسبوک، جستجوگر گوگل، نقشه گوگل، اینستاگرام، اسنپ چت، گوگل پلی، جیمیل و پاندورا می‌باشد.

نکته جالب توجه در این رتبه‌بندی تعداد برنامه‌های متعلق به شرکت‌های گوگل و فیسبوک است. از آنجایی که 8 برنامه از 10 برنامه ذکر شده مربوط به این دو شرکت هستند، می‌توان از امپراطوری این دو در Application های گوشی‌های هوشمند سخن گفت.

برنامه های کاربردی موبایل

علاوه‌ بر رتبه‌بندی پرکاربردترین برنامه‌های موبایل، مقایسه دیگری نیز میان اپلیکیشن‌های تلفن همراه از نظر قرار گرفتن رتبه بر روی صفحه اصلی گوشی یا همان Home انجام شده که به ترتیب زیر است:

فیس بوک، جیمیل، نقشه گوگل، آمازون، پیام‌رسان فیس بوک، یوتیوب، جستجوی گوگل، گوگل پلی، اینستاگرام و App Store شرکت اپل.

با توجه به تحقیقات موسسه کام اسکور هر فرد بزرگسال در کشور آمریکا حدودا 2.3 ساعت از وقت خود در شبانه روز را مشغول استفاده از App های موبایلی است و 87 درصد از از کل زمانی را که مشغول استفاده از موبایل‌های هوشمند یا اسمارت فون هستند را به استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی و 13 درصد باقی مانده را به وب و مرورگرهای اینترنتی اختصاص می‌دهند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید افراد با میانگین سنی 18 تا 24 سال بیشترین وابستگی را به گوشی‌های موبایل دارنند و دو،سوم از کل زمانی را که به رسانه‌های دیجیتال اختصاص می‌دهند صرف استفاده از موبایل می‌کنند. همچنین احتمال پاک کردن برنامه‌های گوشی توسط این افراد در صورت نپسندیدن، از دیگر افراد در گروه‌های سنی دیگر بسیار بیشتر است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید