ایرانسل در رابطه با اصلاح قیمت بسته‌های اینترنت همراه اطلاعیه‌ای صادر کرد‎

ایرانسل در رابطه با اصلاح قیمت بسته‌های اینترنت همراه اطلاعیه‌ای صادر کرد‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، در راستای موافقت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با افزایش قیمت بسته‌های اینترنت همراه اپراتورها ایرانسل با هدف شفاف‌ سازی در رابطه با این موضوع اطلاعیه‌‌ای منتشر کرد.

طبق گزارشی روابط عمومی ایرانسل منتشر کرده است متن این اطلاعیه به این صورت است: پیرو درخواست اپراتورها جهت افزایش و اصلاح قیمت بسته‌های اینترنتی تلفن همراه با توجه به این که امکان سرمایه‌گذاری جدید به دلیل افزایش روزافزون هزینه‌ها امکان‌ پذیر نیست، رگولاتوری با افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت همراه به شرط سرمایه‌گذاری در بهبود شاخص‌های کیفی شبکه موافقت کرده است.

فرایند اصلاح قیمت بسته‌های اینترنت همراه

باتوجه به قیمت بسته‌های اینترنت همراه از شب گذشته اعمال افزایش قیمت 34 درصدی روی تمام بسته‌ها آغاز شده و هم‌اکنون در حال انجام است. برای برخی بسته‌ها این فرایند کامل شده و برای برخی دیگر همچنان ادامه دارد و در حال انجام است.

بسته‌های قبلی اینترنت همراه طی 24 ساعت آینده با لحاظ کردن افزایش قیمت 34 درصدی (با قیمت جدید) و بدون هیچ گونه تغییر در حجم یا مدت زمان در کانال‌های مختلف مانند سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، وب‌سایت ها، کدهای دستوری و…، مجدداً در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

ایرانسل اعلام آمادگی کرد تا در صورت وجود هر نوع ابهام یا سوال در رابطه با افزایش بیش از 34 درصدی قیمت بسته‌ها یا حذف بسته‌های قدیمی پاسخگو باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید