ایرانسل در بیست‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تلکام‎

ایرانسل در بیست‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تلکام‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، در بیست‌ و چهارمین نمایشگاه تلکام که یکی از بزرگترین رویدادهای تخصصی سالانه در زمینه مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال در کشورمان است شرکت ایرانسل حضور پیدا خواهد کرد.

ایرانسل با اجرایی کردن اهداف طرح «تحول دیجیتال» در تلاش است زیست‌ بوم دیجیتال کشور را برای حضور گسترده و رقابتی مشتریان و کسب‌وکارها فراهم کند. یکی از اهداف و اولویت‌های اصلی ایرانسل در مسیر تحقق «تحول دیجیتال» توسعه شبکه اینترنت 5G در سراسر کشور است.

به منظور گسترش این نقش ایرانسل توسعه زیرساخت شبکه فیبرنوری و اینترنت نسل پنجم، مدیریت و راهبری اکوسیستم دیجیتال، ورود تاثیرگذار و قدرتمند در لایه‌های پلتفرمی، سرمایه‌گذاری بر روی هوش مصنوعی، اَبَرداده و… را در دستور کار خود قرار داده است.

علاوه بر آن سرعت بالا در فیبرنوری نشان دهنده این است که فیبرنوری ظرفیت بسیار بزرگی دارد که منجر به بهبود کیفیت تجربه مشترکان خواهد شد. یکی از مهم‌ترین اهدف استراتژیک اپراتور ایرانسل تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی تحول دیجیتال در منطقه و همچنین توانمندسازی سه لایه از کاربران یعنی سازمان ها، شهروندان و شرکت‌ها و دولت از طریق ارائه ابزارها، راهکار‌ها و پلتفرم‌های دیجیتال در عرصه‌های مختلف است.

اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر هستید از شما دعوت می‌کنیم از غرفه‌های ایرانسل در نمایشگاه تلکام بازدید نمائید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید