آشنایی با بسته‌های مکالمه همراه اول: نامحدود با دوستانتان صحبت کنید‎

آشنایی با بسته‌های مکالمه همراه اول: نامحدود با دوستانتان صحبت کنید‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، ممکن است شما دوست داشته باشید ساعت‌ها با دوستتان صحبت کنید و اتفاقاتی که برایتان رخ داده یا خاطرات گذشته‌تان را مرور کنید اما امکان دارد وسط صحبت‌هایتان نگران اعتبار و هزینه قبض تلفن باشید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که مکالمه‌های طولانی مدت دارید همراه ما باشید تا با طرح مکالمه نامحدود همراه اول آشنا شوید و با خیال راحت با عزیزانتان صحبت کنید.

همراه اول طرح‌های تشویقی متنوعی را به مشترکین ارائه کرده است که یکی از این بسته‌ها، بسته مکالمه درون شبکه است. همراه اول بسته‌های متنوع و زیادی را بدین منظور طراحی کرده است تا مشترکین بتوانند با کمترین هزینه مدت زمان بیشتری مکالمه داشته باشند. یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین بسته‌ها بسته مکالمه نامحدود همراه اول است که می‌توان در ساعت‌های مشخصی طی شبانه‌ روز از آن استفاده کرد.

کد مکالمه نامحدود همراه اول

طرح مکالمه نامحدود همراه اول «شب‌های روشن» نام دارد. زمانی که این بسته را فعال می‌کنید از ساعت 11 شب تا 7 صبح می‌توانید مکالمه رایگان داخل شبکه داشته باشید و با عزیزان خود ساعت‌ها صحبت کنید. جهت فعالسازی این بسته لازم است کددستوری #333*10* (ستاره ده ستاره سیصد و سی و سه مربع) را شماره‌گیری نمایید.

اگر جزو مشترکین اپراتور همراه اول هستید می‌توانید بسته‌های مکالمه بی‌نهایت این اپراتور را در سه بازه زمانی یک روزه، یک هفته یا یک ماهه فعال کنید. از قسمت منو که به شما نمایش داده می‌شود مدت زمان مورد نیاز خود را انتخاب کنید، سپس قیمت بسته به شما نمایش داده شده و در صورت تایید لازم است عدد 1 را ارسال کنید.

برای یک روز مکالمه نامحدود لازم است هزار تومان و برای یک هفته 6 هزار تومان و برای یک ماه نیز 22 هزار تومان پرداخت کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که اگر جزو مشترکین اعتباری هستید هزینه این بسته از اعتبار شما کسر می‌شود و اگر جزو مشترکین دائمی هستید هزینه آن روی قبض‌تان محاسبه می‌شود.

بعد از این که عدد 1 را به منظور تایید ارسال کردید و هزینه کسر شد یک پیامک برای شما ارسال می‌شود که اعلام می‌کند بسته با موفقیت برایتان فعال شد و می‌توانید در ساعات ذکر شده به طور نامحدود با دوست یا عزیزانتان مکالمه کنید و نگران هزینه آن نباشید. لازم به ذکر است این مکالمه در صورتی رایگان است که طرف دوم مکالمه نیز جزو مشترکین همراه اول باشد.

بسته‌های متنوع مکالمه

همان طور که گفته شد برای استفاده از این بسته ساعاتی در طول شبانه روز مشخص گردیده است. در صورتی که قصد دارید هزینه مکالمه‌تان را در طول روز کاهش دهید می‌توانید از سایر بسته‌های همراه اول استفاده کنید. مدت زمان اعتبار این بسته‌ها یک ماه بوده و قیمت آن‌ها نیز با توجه به مدت زمان مکالمه تعیین شده‌اند.

این مدت زمان نیز برای مشترکین دائمی و اعتباری تفاوت دارد. توجه داشته باشید که امکان فعالسازی این بسته‌ها از طریق فروشگاه همراه اول نیز وجود دارد. همچنین امکان فعالسازی از طریق همراه من نیز برای مشترکین فراهم شده است.

بعد از این که وارد اپلیکیشن همراه اول شدید لازم است وارد بخش بسته‌ها شوید، سپس از قسمت «مکالمه» گزینه «خرید بسته جدید» را انتخاب کنید. از قسمت منوی نمایش داده شده گزینه «مکالمه» را انتخاب کنید. سپس در صفحه جدید بسته‌های موجود را مشاهده می‌کنید بعد از این که بسته مورد نظرتان را انتخاب کردید روی گزینه «از اعتبار» ضربه بزنید تا مبلغ از اعتبار شما کسر و بسته برایتان فعال شود.

جمع‌بندی:

در این مطلب سعی کردیم شما را با روش خرید مکالمه نامحدود همراه اول آشنا کنیم. لازم به ذکر است 9 درصد مالیات ارزش افزوده به هزینه‌های گفته شده افزوده می‌شود. کسانی که جزو مشترکین اعتباری هستند در زمان فعالسازی بسته از اعتبارشان کسر شده و برای مشترکین دائمی نیز به صورتحساب قبض‌شان اضافه می‌شود.

طبق گفته‌های اپراتور همراه اول امکان فعالسازی بسته‌های مکالمه با سایر بسته‌های مکالمه مثل طرح نامحدود و محدود به طور همزمان وجود ندارد. همچنین این بسته‌های مکالمه به‌ صورت خودکار رزرو یا تمدید نمی‌شوند. برای استعلام از وضعیت خود نیز می‌توانید کددستوری *#3370*10* (ستاره ده ستاره سی و سه هفتاد مربع ستاره) را شماره گیری نمایید.

سوالات متداول:

آیا بسته مکالمه نامحدود همراه اول همیشه در دسترس است؟

خیر، طبق گفته‌های این اپراتور مشترکین تنها در ساعات مشخصی از شبانه‌ روز می‌توانند از آن استفاده کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید